Keresés ebben a blogban

2011. november 11., péntek

Összetört az álom: nem sikerült :((((((((((((((

Nem sikerült, összetört az álom, és én elmondhatatlanul szomorú, és csalódott vagyok.........nem is tudok most többet írni,mert csak sírok és sírok......... mindenesetre köszönöm Nektek, hogy gondoltatok ránk, és szorítottatok nekünk, de sajnos hiába.......most úgy érzem talán sosem leszek terhes, nem tudom máskor miért sikerülne, és hogy most mit ronthattunk el.........pedig én azt hittem, mindent megtettünk, de ez sem volt elég...........:((((((((

3 megjegyzés:

  1. Szia Eszter,
    Nagyon sajnálom, ez nagyon szomorú, pihenj sokat. Elhiszem, hogy most más se tudsz csak sírni.. Nem is lehet ilyenkor mit mondani.
    El kell telnie pár hétnek, hogy hinni tudj a következő lombik sikerében, de előbb-utóbb eljön majd az is.
    Enikő

    VálaszTörlés
  2. Eszter,
    nagyon sajnálom, nagyon drukkoltam Neked. Van úgy, hogy mindent megteszünk, és mégsem sikerül. Semmit nem rontottatok el!! Amit lehet megtettetek.
    Puszil
    Lovely79 a babanetről

    VálaszTörlés
  3. Kerlek ne keseredj el! Tudom, hogy nehez, persze sirj egy picit, ha ugy kell. De aztan fel a fejjel, legyel eros es bizz ! Sok erot kivanok Neked ehhez!

    VálaszTörlés