Keresés ebben a blogban

2011. november 4., péntek

Terjed az embryogén használata - remélem tényleg segít,és csodaszer

Van egy blog, talán már írtam korábban,amit rendszeresen olvasok, és amit egy szintén Eszter nevű sorstársam vezet. Ő most készül az ötödik lombikjára, és örömmel olvastam a blogján,hogy már a BMC-ben ajánlották neki az embryogent. Hihetetlen, pár hete még azon izgultam, hogy engedjék meg nekem ogy használhassam, most meg már a BMC-s dokik ajánlják a szert. Neki is nagyon jókat mondtak erről, hát remélem igazuk lesz, és valóban jó a szer, és segít...na de ez majd kiderül jövő héten pénteken....
Addig is folytatom a pihit, ma már nem hálóingben, hanem tréningruhában:)-de továbbra is többnyire vizszintesben!

1 megjegyzés:

  1. Eszter blogját én is olvasom!Ebbe az embrygén-be teszik az embryokat???

    VálaszTörlés