Keresés ebben a blogban

2011. november 3., csütörtök

Enikőnek

Enikő kérésének eleget téve igyekszem megválaszolni mindent.
Vitaminok, amiket szedek:
D vitamin
E vitamin:400 mg
Szelén
Cetebe
Magnerot: nepi 3x2
Femibion (+metafolin, mert én homozigóta vagyok MTHFR-re)

Ezen kívül amiket szedek még:
Valeriana Relax, és igen, a dokim ajánlotta - napi 2db-ot szedek. Igazából szerintem nem sokat ér, bár lehet hogy enélkül bediliznék, vagy bediliztem volna, de olyan erős cucc. Régebben a doki mindenkinek pipolophent adott, de az sajnos megszűnt, ahelyett ajánlja most ezt. szerinte a legfontosabb a sikerhez a nyugalom, emiatt is kell szedni ezt.
Bromocriptin
Meforal
L-thyroxin
Aspirin protect
Clexane
és rengeteg progeszteron

Az embryogent a Térmeddtől kértem, Tordai Noémit kell hívni. Nagyon aranyos és segítőkész. Szerintem jobb ha már most szólsz nekik, hogy tudjanak Neked rendelni. Ha aztán mégsem vennéd ét, nem hiszem hogy nagy baj lenne, de viszont nekik jobb látni kb egy hónappal előre hogy kinek és mikor kell a szerből. Szóval esteleg csak szólj oda, hogy majd lehet hogy kelleni fog.

Kérdezz még nyugodtan, szívesen segítek ha tudok.
És persze nagyon szorítok majd Nektek, jó lenne majd ha valahonnan tudnék értesülni mi van Veletek!

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm a választ és az infókat! mire mi eljutunk januárban a lombikhoz, addigra ez a blog már úgyis kismama blog lesz! :) majd megírom mi hogy állunk.

    VálaszTörlés