Keresés ebben a blogban

2011. november 3., csütörtök

Pihenés, és várakozás

Itthon pihenek, pihenek és pihenek.....
Ma még mindig ki sem kelek az ágyból, majd talán már holnap igen. De most ez a pár nap a legfonosabb, mert ha minden igaz, akkor most kellene beágyazódnia a kicsiknek. Nagyon remélem hogy teszik is odabent a dolgukat, és már kinéztek maguknak egy jó helyet a következő kilenc hónapra :)

Egyenlőre még nem izgulok annyira hogy mi lesz, persze hazudnék, ha azt mondaném, hogy meg sem fordul a fejembe, sőt...már ezerszer elképzeltem, hogy azt mondják jövő pénteken: gratulálunk, Ön terhes! - és akkor jönne  határtalan boldogság, de próbálom nem bele élni magam. Egyébként vannak olyan pillanatok is,a mikor meg pont elképzelni sem tudom, hogy sikerülhet, és hogy van esély. Fura dolog ez! Mindenesetre igyekszem keveset agyalni ezen, lekötni magam mindenféle komoly tvsorozatokkal, és könyvekkel...:)

Tegnap egyébként átjött a tesóm, hozott nekem ebédet, és egész nap dumáltunk, ami nagyon jó volt, és jól eltelt a napom így. Holnap pedig péntek, és utána már "csak" egy hét.

Na mentem vissza pihenni, és továbbra is reménykedem, imádkozom, hogy sikerüljön, és szépen beágyazódjanak a babák!!!

1 megjegyzés:

  1. Szia Eszter,

    megy a drukk a beágyazódáshoz! Pihenj sokat és ne idegeskedj!
    Ha lesz időd és energiád leírnád, hogy te milyen vitaminokat/kiegészítőket szedtél a stimuláció alatt/előtt? Azt olvastam hogy a Velariana relax-ot szedted, ezt a dokid mondta? a mennyiséget is ő mondta?
    Az én dokim szerint elég az Elevit, de én még pluszban szedte Q10-t, magnéziumot, halolajkapszlát.
    Az Embryogen-t a Térmed KFT-től rendelted, kell valamit tudni róluk, volt valami spéci dolog, vagy csak fel kellett őket hívni?
    Bocs a sok kérdését, novemberben megyünk vissza a Kaáliba, és már kezdek izgulni :)
    Pihenj sokat!
    Enikő

    VálaszTörlés