Keresés ebben a blogban

2012. február 20., hétfő

Beindultak a hormoninjekciók - ciklus 8. nap

A hétvége nagyon jól sikerült, voltunk balatonon korizni, és bár a jég már eléggé vizes volt, így az eredeti uticélunk nem igazán jött össze, viszont sokat kirándultunk ebben a szép tavaszias időben.

Pénteken beadtuk egymásnak a gynevacot, én nagyon profi voltam, de a férjem - na jó, ő is ügyes volt, de nagyon vérzett a helye, ahova beadta. Nem fájt annyira, szerintem az első volt a legfájdalmasabb, akkor sajogott az egész oldalam tőle, de ez mostmár nem jellemző. Lényeg hogy már csak 1 darab maradt, az pedig majd jövő hétfőn lesz beadva, még bőven a leszívás előtt.

Voltam ma Zekénél, csinált egy UH-t, nyálkahártya 4mm, jobb oldalon 8 tüsző, bal oldalon 10 tüsző - szóval jól indulunk, és mától a gyógyszerek:
 - 1/2 gonapeptyl
 - 1 clexane
 - 1 luveris (ez olyasmi mint a merional volt, hogy össze kell kutyulni az összetevőket)
 - 150 egység Gonal-f
A patikában kifizettem ismételten 58.000, - Ftot, ami a múltkori gonanpeptyl kiadásokkal egybevéve már kb 120.000, - Ft, és még közel sincs vége....hát nem olcsó ez a long protokoll!!!De ha megéri, akkor nem bánom :)))
Nincs sok kedvem ezentúl minden reggel 4 injekcióhoz, de ez persze nem kedv kérdése.
Pénteken megyek vissza Zekéhez UH-ra, de így elöljáróban annyit mondott, hogy szerinte punkció jövő hét vége, azt követő hét eleje felé lesz.
Megkaptam a leletet a multkori kaparás utáni citológiáról, szerencsére ezzel minden a legnagyobb rendben!

Most olvastam egy cikket a PGD-ről, bár én egyenlőre még nem gondolkozom ebben, de azért szeretek tájékozódni. Nagyon vicces, hogy milyen kicsi az élet, mert a Vereczkey dokival volt egy cikk,amiben a biológus is nyilatkozott, aki végzi magát a PGD-t, és ő nem más, mint az első nagy szerelmem!Hihetetlen, nem hallottam róla már hosszú évek óta, erre így "futok" vele össze...


7 megjegyzés:

  1. Szia Eszter,
    De jó hogy már a stimulációnál tartasz és persze hogy minden eredményed rendben van!
    Drukkolok nektek!
    Enikő

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Enikő!

      Aranyos vagy, köszi hogy drukkolsz!
      Ti hogy vagytok? Mik a tervek Nálatok?
      puszi, Eszter

      Törlés
    2. Szia,
      mi megvagyunk, sajna mást nem lehet tenni, áprilisban kell visszamenni, és elvileg júniusban lesz a következő, addig megpróbáljuk kihúzni. reméljük gyorsan elszalad az idő.
      Most éppen a D vitaminról olvasgatok, lehet szedni kellene csak még nem nézettem D-vitamint szintet (de egész nap irodában ülök, csodálkoznék ha jó lenne). Immunológia vizsgálatokról olvasgatok, neked volt ilyen?
      Enikő

      Törlés
    3. Hello!
      A D-vitamin nagyon fontos, én már nézettem is szintet, és naná hogy alacsony volt. Azóta szedek rendszeresen D-vitamint, és egyébként állítólag ez az IR helyreállításban is segít.
      immunológiai kivizsgálásom is volt, Fülöp prof.nak ez a fő profilja, meg Kiss Emesének is az orfiban. Ennek során derlt fény az anti tpom emelkedett szintjére, illetve az anti spermium és ovarium antitestjeimre, és ezek miatt kaptam az IVIGet. Szerencsére más eltérésem nem volt, de azért szerintem mindenképp érdemes lehet ezt a vonalat is megnézetni, hogy nyugodt legyen az ember.
      Kitartás Nektek, és készülj fel tesileg lelkileg addig is, hogy a következő tényleg sikerülhessen - nagyon hamar itt van ám az a június!
      puszik

      Törlés
    4. Szia Eszter,
      D vitaminból mennyit szedsz naponta?
      Amúgy tényleg itt a tavasz :)

      Törlés
  2. Szia, a napokban bukkantam rád és most örülök a jó úton haladásodnak.
    Az utolsó bekezdésed izgi! Mit szól hozzá a férjed, hogy tulajdonképpen az első szerelmed csinál neked gyereket? :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Egynyulacska!
      Örülök, hogy Téged is itt üdvözölhetlek!
      Ezen a megjegyzéseden olyan jót nevettem - mert ebből a szemszögből még nem is igazán néztem a dolgokat :))))) - de majd megkérdezem, hogy mit szól hozzá??

      Eszter

      Törlés