Keresés ebben a blogban

2012. február 29., szerda

Hétfőn lesz a leszívás, addig még mennek a hormonok - növesztem tovább szépen a tüszőket

Ma ismételten a BMC-ben nyitottam a napomat. Egészen elviselhető tömeg volt, és 12re már végeztem is. Csináltak megint vérvételt és UH-t is, az eredmények:
 - nyálkahártya 12B
 - jobb petefészek: 2x20mm, 2x15mm
 - bal petefészek: 2x20mm, 2x18mm, 2x14mm, 1x13mm
Leszívás hétfőn lesz!!!!
Ma és holnap még marad az 1 Luveris, 225 GonalF, és pénteken 2 Luveris, és 75 GonalF (csak hogy ne kelljen már kiváltanopm még egy drága 900-as gonalt, így is megint 30 ezret ott hagytam a patikában), szombaton már csak a gonapeptyl és a clexane, és szombat este 22:00-kor 2db ovitrelle. Vasárnap semmi, éjféltől nem evés/ivás, és hétfő reggel 8kor irány a BMC!
Kérdezték, hogy akarok e aludni, pontosabban nem is Zeke kérdezte hanem az asszisztense, erre kis hezitálás után aztmondta hogy igen, aminek végül örült is Zeke, mert több a tüszőm, és azt mondta, hogy ezt már jobb úgy elviselni - de azért nem volt könnyű meghozni ezt a döntést. Persze az nagyban befolyásol, hogy a multkori altatás nem volt vészes, és viszont nagyon fájt a laminária, persze tudom ez most más lesz, de akkor is, kicsit félek most a fájdalomtól, szóval inkább alszok. Nem is én lennék, ha nem félnék valamitől: emlékszem a múltkor azon imádkoztam, hogy jaj csak ébren kibírjam, és ne fájjon, de jó hogy ébren leszek, most meg azon aggódok, hogy jaj csak minden rendben legyen az altatással....őrület, hogy miért nem tudok csak szimplán nyugodt lenni?!?! Ezért is kell az a pipolphen, amit még nem kezdtem el szedni, mert a múltkor is miután abbahagytam nem aludtam vagy 2 hétig, szóval próbálom minimalizálni, de szerintem lassan elkezdem szedni, mert ahogy Fülöp prof mondja minidg: fő a nyugalom!!!!Ezen rengeteg múlik!
Elfelejtettem megkérdezni Zekétől, hogy ha 5 napos embriókat szeretnék visszakapni, akkor ha hétfőn van a leszívás az mit jelent, melyik nap lenne a visszaültetés?!?! Most ez idegesít, mert ahogy számolgatom az szombat?!?Az a baj, hogy nem tudpm hogyan kell számolni, a hétfő 0. napnak számít, vagy 1. napnak? Idegesítő hogy elfelejtettem megkérdezni, szóval most nekiesek az internetnek, remélem találok rajta valami infót, bár ha az lesz, hogy szombat, akkor megint kezdhetek aggódni, hogy akkor vajon bent lesz e Zeke, vagy megcsinálja e ő....na mindegy, előre nem hergelem magam, először is megpróbálom kinyomozni, hogy mit is jelent az 5 napos embrió visszaültetése!

3 megjegyzés:

  1. Szia Eszter,
    szépen növesztgetted a tüszőket, biztos minden rendben lesz az altatással is! Amikor én 5 naposan kaptam őket vissza akkor 4 nap volt a kettő között (pénteken leszívás és szerdán visszaültetés). Próbálj nyugodt maradni.
    Enikő

    VálaszTörlés
  2. Szia Eszter!
    Szépek a tüszőid!Minden rendben, lesz ne félj az altatástól, olyan rövid idő és nagyobbat tudsz pihenni utána, amire szükséged is lesz!
    Nekem nem volt 5 napos visszaültetésem, csak 3 napos!Szerda punkcio, péntek transzfer!Szurkolok!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon drukkolok neked!!! Minden rendben lesz az altatással és tényleg fő a nyugalom! :)
    És igen, a hétfő a 0. nap, így ha 5 napos embriókat kapnál vissza, akkor szombaton lenne a transzfer!

    VálaszTörlés