Keresés ebben a blogban

2012. február 13., hétfő

Megjött, mától fél adag gonapeptylt kell szúrni

Tegnap este azt hiszem megjött. aztért nem vagyok igazán biztos, mert ugye a kaparás miatt alapból kevesebb a vérzés, és egyébként is eddig is volt egy kis rózsaszn cucc a kaparás óta. Egyébként napra pontosan tegap/ma kellett volna megjönnie, szóval reális a dolog. Mostantól elvileg csak fél gonapeptylt kell használnom, és jövő héten hétfőn meg megyek Zekéhez. Remélem nem késői az a jövő hétfő, de hát ő találta ki...csak azért furi, mert ezek szerint csak akkor indítja a többi hormont - jó lenne, ha elég lenne, és jó sok és szép petesejtem lenne majd! Huh, ha jobban belegondolok ez azt jelenti, hogy mindjárt itt a leszívás, az újabb altatásos műtét!!! Mindegy, igyekszem nem félni, hiszen már "gyakorlott" vagyok!
Most hallottam egy barátnőmtől, akinek egy gyógyszerész mondta az infókat, hogy azt a sok-sok vitamint amit szedek, azt bizony tilos egyszerre bevenni, pedig én erre hajlamos voltam, és hogy sokkal jobb, ha szépen elosztva, kb óránként veszi be az ember őket. Remek, akkor most elkezdek erre is odafigyelni, de akkor az egész napom másból sem fog állni, csak vitamonokat kapdosok majd be :)) - mindegy teszek egy próbát, holnaptól megpróbálom így csinálni, és elosztva bombázni magam a kis kapszuláimmal - persze ez azt is jelenti egyben, hogy a táskában kell hordjam akkor a Meforálon kívül még azt a többi cuccot is, amit napközben tervezek bevenni.....na majd beszámolok mennyire sikerül is ez!

1 megjegyzés:

  1. A gyógyszer szedést már nekem is mondták, utálom, hogy az egész napom abból áll, hogy melyiket mikor vegyem be!Már a telefonom egyfolytában csipog, mert a munkában hajlamos vagyok róla megfelejtkezni!

    VálaszTörlés