Keresés ebben a blogban

2012. február 14., kedd

Ma vagyunk 9 és fél éve együtt - remélem a 10. évfordulót már kismamaként ünnepelhetjük

Tényleg megjött, ma már egész rendes kis vérzésem van - szóval ma megjött rendesen, így ma már csak fél gonapeptylt kaptam reggel, ami azért sokkal elviselhetsőbb volt, mert pont mire nagyon csípni kezdett volna, addigra végeztünka beadással :).
Ahogy Edi is írta, én is a telómat hívtam segítségül, ami szinte egész nap csipog, hogy be kell vennem valamit:) - de egyenlőre jó megy!

Nem tudom ki hogy van vele, de mi nem küönösebben ünnepeljük a valentin napot - persze azért kicsit mégis, de inkább azért, mert ma vagyunk együtt 9 és fél éve napra pontosan!Szép kis idő...nyáron már 10 éve lesz a mi kis szerelmünk kezdetének - nagyon remélem, hogy azt már egy vagy két babával a hasamban ünnepeljük meg!!!

3 megjegyzés:

  1. Nekunk is kulonleges. Betoltottuk a nyolcadik evet tegnap. Kicsit nyalas, de igy sikeredett. En aznap, akkor nem is gondoltam ra, hogy Balint nap van :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok Nektek! A 8 év is szép idő....különösen a mai világban, szerintem olyan ritkák a boldog és hosszú kapcsolatok!

      Törlés
  2. Igen. Meg mindig mondogatjuk egymasnak, hogy milyen jo dolgunk van :-) raadasul az inteneten ismerkedtunk meg, akkoriban ez ritka volt, mindenki halalra feltett, de aztan kiderult, hogy a Draga nem egy baltas gyilkos :-)

    VálaszTörlés