Keresés ebben a blogban

2012. február 8., szerda

Jól vagyok, kicsit fájdogál csak a hasam - Gonapeptyl 2. nap

Egész jó vagyok, kicsit fájdogál még a hasam, de nem rosszabb mint egy menstruáció.
Ahogy Lovely is írta, és azóta sokan mondták is - lehet hogy jobb is hogy nem tudtam, hogy Zeke lamináriát akar használni tegnap, sőt az a legjobb, hogy gőzöm sem volt arról mi az a laminária. Akkor amikor ő mondta, hogy ez egy japán moszat, és hogy milyen jót tesz nekem vele, még örültem is, hogy milyen figyelmes, és ez tényleg sokkal jobban hangzik mint valami fémmel feszegetés - talán ezért is viseltem egészen jól. Persze baromira fájt, és valóban majdnem elájultam amikor bementem a műtőbe, de ha tudtam volna, hogy ez ekkora fájdalom (az egyik barátnőm szerint, aki már szült is, kb olyan mint a szülési legdurvább fájdalom), akkor tutira szétparáztam volna magam. Így legalább nem volt időm előre izgulni, és csak megtörténtek velem a dolgok. Na mindegy, a lényeg hogy túl vagyok rajta!!!
Ma be is jöttem dolgozni, bár lehet hogy kicsit hamarabb hazamegyek, de azért nem akartam otthon fetrengeni, azt majd inkább a beültetés utánra tartogatom.

Reggel a férjecském beadta a Gonapeptylt - nem volt kellemes, különösen tudva azt, hogy ezt most jó sokáig fogom kapni, kb olyan mint a Clexane - eléggé csíp maga a szer, amikor benyomjuk - de ugyanakkor örültem is neki valahol, hogy elindultunk az úton....és nagyon bízom benne, hogy egy kisbaba vár a végén most tényleg!!!!

3 megjegyzés:

  1. Szia Eszter,

    örülök hogy túl vagy rajta, nem gondoltam volna hogy ez ennyire fájdalmas (persze nem is tudtam róla semmit eddig). Most már megvan a jó kis táptalaj az embrióknak :)
    Jó lehet hogy már el is kezdtétek a lombikot, ilyenkor már gyorsan történnek az események.

    Enikő

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Enikő!

      Aranyos vagy, nagyon köszi!
      Te hogy vagy? Mik a terveitek? Remélem lelkileg azért már jobban, bár tudom, hogy nem könnyű....

      Törlés
    2. Szia,

      Mi már kicsit jobban vagyunk, furán hangzik, de hozzászokik az ember a kudarchoz egy idő után, annak ellenére hogy nagyon fáj.
      Júniusra van betervezve a következő, a férjem már jövő héten kezdi is a felkészülést (vitaminok, meg hasonlók). Nem volt hosszú szünete :)
      Drukkolok nektek! Mindent bele!

      Törlés