Keresés ebben a blogban

2012. február 27., hétfő

Rekord tűszúrási mennyiség - ciklus 15. nap, stimuláció 8. nap: vérvétel, UH és az utolsó gynevac injekció

Voltam ma is a BMC-ben. Ennyi embert, mint ma talán még sosem láttam ott! Alig kaptam ülőhelyet, nagyon kemény volt. Fél 10-re mentem, és 1kor jöttem el, szóval nem keveset kellett várnom,különösen, hogy Zekének még a szülészetre is át kellett mennie.
Csináltak vérvételt, néztek ösztradiolt és progeszteront, illetve UH-t is:
- nyálkahártya: 11B, nagyon szép
- jobb oldal: 2db 15mm, 2 db 12mm
- bal oldal: 3db 15mm, 2db 14mm, 2db 10mm, 2db 8mm
Zeke nagyon aranyos volt, meglátott, azt mondja: Eszterke hogy vagy? Aztán mondta, hogy bocsi, hogy így leeszterkézett, de mondtam neki, hogy egy csomóan hívnak így a családban, nem is értem miért...és vicces, hogy ő is spontán így szólított, na ezen jót nevettünk, szóval ahoz képest, hogy őrültek háza volt, egész jó hangulatban volt Zeke doki :).
A gyógyszereken annyit módosított, hogy mától egész gonapepytl szúrok, nehogy idő előtt legyen tüszőrepedés.
Szerdán mennem kell vissza egy ugyanilyen körre: vérvétel és UH, és akkor pontosít, hogy melyik nap legyen a leszívás, mert vagy péntek, vagy jövő hétfő - azt mondta, ha lehet, akkor ő lehet hogy elhúzza hétfőig, ami egyébként szerintem is jó lenne, na de majd szerdán már okosabbak leszünk.
Egyébként nagyon kemény volt a mai nap, ma pontosan 7 DB tűszúrást kellett elszenvednem: reggel a clexane, és fél gonapeptyl, aztán vérvétel, majd gonalf, luveris, és még egy fél gonapeptyl, és végül az utolsó gynevac. Szóval ez azért durva volt, már tényleg egy tűpárnának érzem magam, de ez is megvolt, és egyre edzettebb vagyok. Jó túl lenni végre a gynevacon, ez volt az utolsó - remélem ez is segít majd, és a mostani sikeres lombik után majd az lesz a legnagyobb bajom, hogy nem tudom majd megmondani, hogy a gynevac vagy a méhkaparás, vagy a long protokoll segített e! Bárcsak így lenne!!!!!

1 megjegyzés:

  1. Szia Eszter!
    A gynevac-ot direkt valami problémára írattátok fel, vagy problémamentesen is ajánlott? Ahogy látom, a pasinak is kell?
    Üdv,
    Audrey

    VálaszTörlés