Keresés ebben a blogban

2012. február 28., kedd

Elkezdtem érezni a petefészkeimet,ami azt jelenti, hogy szépen nőnek a tüszők

Ma már eléggé érzem a petefészkeimet ahogy feszülnek, különösen bal oldalon. Persze tudom, hogy ez normális, szóval nem is aggódom, csak azon agyalok, hogy ha Zeke netán elhúzza jövő hétfőig a stimut, akkor mit fogok érezni?!?!Szerintem akkora már kb szétdurran majd a hasam! Nagyon kíváncsi vagyok, hogy holnapra mekkorák lesznek a tüszők, azt mindenesetre nem szeretném, ha idő előtt szívnák le őket - de szerintem most Zeke is nagyon odafigyel erre, szóval ez jó.
Ahogy közeledik a leszívás egyre jobban kezdek félni szokás szerint, és ez nem tudom mikor fog megváltozni, vagy hány lombikot kellene végigcsinálnom ahhoz hogy ne féljek egyáltalán. Pedig ha józan ésszel végig gondolom, akkor ezekben az IVFekben sokkal inkább a sok hormon a para, és nem is maga a leszívás - de valahogy mégis az van az emberben, hogy jaj altatás, meg műtét, és attól fél.
Gondolkoztam rajta hogy éber leszívás legyen e, mert ugyebár a múltkor ezt egészen elviselhetőnek találtam, de most ha valóban több tüszőm lesz, ahogy azt remélem, akkor mégis inkább az altatás mellett fogok dönteni, különösen, hogy azt is "leteszteltem a múltkor" és egész elviselhető volt.
Remélem holnap jó hírekkel jövök, és szépen fejlődnek a kis tüszők!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése