Keresés ebben a blogban

2012. február 6., hétfő

Holnap kaparás!!!

Sziasztok!

Hazaértünk, szombat este jöttünk meg, pont a nagy havazás közepette. A síelés nagyon jó volt, csak iszonyat hideg volt, utolsó nap napközben -22 fok, és erős szél.... De akárhogy is, jó kikapcsolódás volt, alig-alig gondoltam az itthoni dolgokra, és hogy mik várnak rám még a héten.
Örülök nagyon a havazásnak, olyan cuki a kiskutyánk, nagyon tetszik neki a hó :). Ilyenkor sokat szoktunk sífutni járni, hát most nem tudom el fogunk e tudni jutni, mert nem hiszem, hogy a kaparás után szbad lenne sportolni.
Mióta hazajöttünk már eléggé izgulok, hiszen holnap megyek a BMC-be reggel 8ra, éhgyomorra, és megcsinálja a Zeke a kaparást. Úgy félek az altatástól, persze mindenki mondja, hogy ne izguljak, ez egy rutin dolog, és Zeke érti a dolgát, de persze én akkor is izgulok, nem is én lennék, ha nem így lenne. Szóval holnap kérek mindenkit hogy gondoljon rám, hogy minden rendben menjen, és szépen elő tudjuk készíteni a "talajt" a kis embrióknak. Remélem jól leszek, és akkor holnap délután jelentkezem, és beszámolok!

1 megjegyzés:

  1. Szia,

    gondolok Rád nagyon. Minden rendben lesz, semmit nem fogsz érezni utána. nekem is csinált decemberben Z. kapirgálást. Aranyosak volt nagyon az altatós személyzet is. Bekötöttek a vénámba egy infúziót, mondták hogy megszédítenek kicsit. Tényleg így volt, és el is álmosodtam mire jött Z. doki. Megkérdezte, hogy vagyok, mondtam hogy nagyon álmos vagyok. Aztán már aludtam is. Utána meg már fent is voltam és minden oké volt. Aludtam egy jót:-)
    Holnap délre már rendben leszel teljesen.
    Lovely

    VálaszTörlés