Keresés ebben a blogban

2011. október 18., kedd

Aggódás, aggódás, aggódás.....


Mára megint csak kitaláltam magamnak egy újabb aggódni valót: most számolgattam, és ha 2 hét múlva lesz a leszívás az indításhoz képest, akkor bizony nagy a baj, mivel az pont a 4 napos november 1-ei ünnep sorozatra esik, és akkor szünnap van!!!!!Hogy lesz nekem akkor leszívás? És hogyan tudok akkora iviget intézni? Jaj annyira nehéz, hogy még ilyenek is közre játszanak....hogy legyen így nyugodt az ember. Persze biztos el lehet tolni a dolgokat a hormonokkal valamelyik irányba, de ugye nekem még az iviget is ehhez kell időzíteni, és egyébként sem örülnék, ha emiatt hamarabb, vagy később lenne a leszívás, és nem a tökéletes időpontban!Nem szeretném, hogy emiatt ne sikerüljön....

A következő hormonokat kaptam tegnap:
112 egység GonalF/nap
1/2 adag merional/nap
0,4 clexane/nap

Egyébként a tegnapi aggodalmam megnyugodott, Detti pontosan leírta, hogy milyen hormonokat kell is kapni, és hogy teljesen jó ez a indítás, ne aggódjak! Most remélem a mai napi kis aggodalmamra is ír valami megnyugatót, mert különben bedilizek pétekig, amikor is megint megyek Zekéhez, és tudok majd vele beszélni erről....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése