Keresés ebben a blogban

2011. október 11., kedd

Telefon a dokikkal


Ma reggel hívtam Zekét a BMC-ben, mert tegnap természetesen nem hívott. De ez talán normális is, már hozzászoktam, ilyenek ezek az orvosok, ha én nem megyek a dolgok után, akkor semmiből nem lesz semmi.
Nos szerencsére pozitív választ kaptam ma Tőle, azt mondta, hogy benne vannak, használhatjuk az Embryogént, amit persze nekem kell kifizetni, de ezt persze sejtettem, lényeg hogy használjuk!!!Szóval most örülök, legalább ez rendben van - a gyakrolati kivitelezést meg majd személyesen beszélem meg Vele, ha bemegyek, mert megjött és mert indul a lombik....
Egyébként Kanyó doktornőt is behívtam Zeke és vele is egyeztetett, szóval mindenki tud róla...így talán ebből már nem lesz gond, egy gonddal kevesebb amiért izgulnom kell.

Közben hívtam Kiss Emese doktornőt is az ORFI-ban, ő lesz az az aranyos és drága, remélem, aki beadja majd nekem az IVIGet, ha netán Fülöp dokinál teltház lenne, ami eléggé esélyes - és én akkor nem akarok majd ezen izgulni, előre le akarok szervezni mindent, hogy akkor majd csak a sikerre koncentrálhassak, és ne kelljen aggdni semmin se. Ő is ígérte hogy majd visszahív, hogy rendben lesz e, persze ezt így elég nehéz előre kitalálni, hiszen még egyáltalán nem is sejtjük a punkció napját... - egyébként ő talán az egyetelen orvos, aki ha megígéri hogy visszahív, az általában úgy is lesz!Szóval igazán kedves, és megbízható :)

Ma vettem amúgy meg a patikában a Fülöp doki által ajánlott Valeriána relaxot, idáig pipolophent adott a betegeinek, de azt megszüntették, szóval most ez van helyette - egy egy nyugtató, és azt mondja 3x2-t szedjek belőle. Nos ez szerintem kissé talán túlzás lesz, egyenlőre egyet sem merek bevenni mert holnap korán kell kelnem, és nem akarom teljesen kiütni magam...de majd talán holnapután kipróbálom, vagy lehet hogy 7végén.

1 megjegyzés: