Keresés ebben a blogban

2011. október 28., péntek

Éber punkció, és IVIG


Túl vagyok a nehezén, legalábbis a fizikailag nehéz részen (mert a lelki izgalmak majd akkor jönnek, amikor a beágyazódásért imádkozunk).
Nagyon-nagyon köszönöm mindenkinek aki gondolt ma rám, mert bizony éreztem, hogy sokan szorítanak nekünk, és nagyon jól esett J
Reggel meg volt az éber petesejt leszívás, egészen kibírható volt. Kaptam egy seduxent, hogy kicsit nyugodtabb legyek – ez egészen kellemesen kiütött -  majd mivel én voltam az első, így elég hamar be is hívtak a műtőbe, ahova a saját lábamon sétáltam be. Felfeküdtem az asztalra, majd szúrtak egy vénát, amibe kaptam infúzión augmentint és kliont. Közben jött Zeke. Mondta hogy akkor kezdjük…először volt egy törlés: először betadinnal, majd vízzel – hát ez nem volt valami kellemes, de kibírtam. Aztán mondta, hogy akkor start, benyomott egy uh szerűséget, ez nem volt semmi extra, majd mondta, hogy akkor most szúr, és már bent is volt a jobb petefészekben. Itt volt a több, és szebb tüsző.  A szúrás nem volt vészes, és tényleg csak egy pillanatig tartott. Aztán egyesével elkezdte leszívogatni a tüszőket. Ez mindig kicsit fájt, és görcsölt, amikor a vákuum kiszívta, de bírható volt. Közben az egészet figyeltem az uh képen. Aztán végzett, majd újabb szúrás és át a balba, ahol ugyanez ment. Az egész csak pár perc volt…majd végzett, újabb kellemetlen törlés következett és kész. Közben a szomszéd szobából folyamatosan átszóltak, amikor meg lett 1-1 petesejt. Ez után saját lábon kisétáltam, és visszamentem a szobába, ahol még kb. 1 órát pihiztem. Majd felöltöztem és mentem a zárójelentésért.
Végül 6 sejtem lett J J J - nagyon remélem, ezek szépen megtermékenyülnek majd holnapra, mert ugyan azt az előbb nem írtam, de amíg engem műtöttek, addig a férjem is "dolgozott", és leadta az ő részét is a babához. De erről pontosabb infónk holnap reggel lesz, amikor majd telózik az embriológus.
Kérdeztem, hogy okés e az embryogen hasznalat, de mondták, hogy igen. És persze icsi lesz, de ez szinte automatikus mindenkinél. Kaptam gyógyszereket: crinone zselét, agolutin izomba adandó progeszteron injekciót, augmentint, és metypredet.
Ezek után fél 11 felé indultunk át az orfiba, az ivigre. A patikában nem volt gond, a tegnap este megszerzett Fülöp receptet simán elfogadták, és kicsengettük a 250.000, - Ftot. Ez után jöttünk fel a kórházba, ahol azért nem ment minden zökkenőmentesen, mivel kiderült, hogy gond lesz az OEP-nél, ha egyszerre két helyen leszek felvéve fekvőbetegként. Ide-oda telefonálgatás megint, végül azt találtuk ki hogy itt az ORFI-ban ambuláns leszek, ha minden rendben lesz, és lemegy az IVIG gond nélkül. Most itt tartunk, ugyanis, bár már lassan fél 6, de még folyik a cucc belém, most járunk a 4. palacknál, és ugyebár összesen végül ötöt kapunk (ezt is tegnap találta ki Fülöp hogy nem elég a 4, ezért ma kora reggel még sos rendeltünk egyet a gyárból). Eddig jól vagyok, remélem, most már nem lesznek mellékhatások, és rossz reakciók. Ha minden rendben, akkor pár óra múlva hazamehetek.
Az én Drágám pedig mondanom sem kell, itt van velem végig, egész nap, és tartja bennem a lelket - nélküle tuti nem bírnám...de hát ezért is lesz ő gyerekeim apukája (remélem mihamarabb) :):):)
Remélem, holnap csupa jó hírrel jöhetek, és mind a 6 petesejtből szép kis embrió lesz J, én pedig teljesen jól leszek, és nem lesz rosszullét a mai kezelések miatt.
Most akkor hajrá megtermékenyülés!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése