Keresés ebben a blogban

2011. október 17., hétfő

START!


Eltelt a hétvége...végig azon izgultam, hogy mikor jön meg, már-már reménykedtem, hátha...de persze megjött, nem történt csoda, nem úsztam meg, végig kell csinálnunk ezt az egész procedúrát!
De legalább vasárnap jött meg, szóval ma a 2. nap, már indul is a protokoll!

Reggel mentem is a BMC-be, de sajnos Zeke doki nem volt bent :( - Skriba doktornő fogadott helyette, aki egyébként nagyon kedves volt, és viszonylag gyorsan is végeztem. Csinált egy UH-t, ami úgy hogy közben éppen mensizek eléggé undorító volt, aztán felírt gyógyszereket. Adott Gonal-Fet, meg Merionalt. Meg, mivel én felhívtam rá a figyelmét adott még clexanet is. Nem igazán örültem, hogy nincs ott Zeke, és nem tudom vele megbeszélni a dolgokat, mert az egy dolog, hogy az Embrygenről is akartam volna kérdezni, de nem tudom, hogy vajon ő is uyganezeket a gyógyszereket adta volna??Remélem igen!Mindenesetre kicsit meglepődtem, amikor csupán 39.000, - Ft-ot fizettünk a patikában, ugyanis Zeke azt mondta 150.000, - Ft lesz a gyógyszer - persze nyilván ez még nem az összes cucc, de akkor is, izgulok, nehogy azért legyen a különbség mert valami lemaradt, vagy mert valamit másképp gondolt volna Zeke. Persze nem is én lennék, ha nem találtam volna magamnak valami izgulni valót.

Kiváltottuk a gyógyszereket, majd visszamentünk a BMC-be, mert megmutatták mit hogyan kell beadni. Hát nem lesz egy leányálom, 3 injekció minden reggel a hasamba...a raklapnyi vitaminról, és egyéb gyógyszerekről már nem is beszélve! Mindegyik injekciót másképp kell beadi, mindennek van valami extra trükkje, de a férjem ott volt velem, figyelt nagyon, mert majd ezt a részt ő fogja csinálni - én csak az elszenvedő alany leszek! De mindegy, most ez lesz az életünk egy hónapig, aztán reméljük pedig az, hogy kismama leszek, és babát várok!!!!!!!!!

Az IVIGet is nagyon kellene intézni, nem szeretném, ha ott elcsúszna valami...Kiss Emese viszonyt nem hívott vissza, Fülöpöt meg nem lehet hívni 19-éig,mert konferencián van, ahol egyébként gyanítom Kiss Emese is részt vesz, de azért majd próbálkozok....

Mindegy a lényeg, hogy elindultunk, ráléptünk az útra - mostmár csak végig kell mennünk rajta, és imádkoznunk, hogy sikerüljön!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése