Keresés ebben a blogban

2011. október 30., vasárnap

Meghoztuk a döntést: két embriót kérünk vissza

Tegnap egész nap dilemmázással telt, hogy mi is legyen, hány embriót is kérjünk vissza.  Estére már egészen úgy voltunk vele, hogy akkor legyen a 3, de valahogy nem voltunk biztosak. Jól jött volna valami megerősítés valahonnan. Erre a fórumon írta egy lány, hogy a novemberi Marie Claire-ben pont erről van egy cikk. Hihetetlen, de az újság ott feküdt az asztalomon, de még nem nyitottam ki, csak megvettem, hogy majd a sok fekvésre jól jöhet. Elolvastam a cikkeket, és azonnal átbillentem a kettő irányába!!!!elképesztő hogy pont egy ilyen cikk ott hevert egész nap előttem, csak nem is tudtam róla.......
A  férjem is megnézte, és igazából kiderült hogy ő egyébként is inkább a kettőre szavaz, mert szerinte most minden a helyén van-és ez a lombik sikeres lesz: kapok clexanet,l-tyroxin,meforal,ivig,embryogen,metafolin. Szóval a körülményeket nézve, meg azt is hogy 29 vagyok, ez lenne a jobb döntés. Persze egész éjjel nem tudtam aludni, vagyis igen, de olyan forgolódás volt az egész....
Aztán még azt is átbeszéltük, hogy ha hárman lennének, akkor nagyon félnénk a kihordástól, a redukcióról viszont annyit, hogy azt én nem tudnám lelkileg feldolgozni szerintem....egyébként azóta kiderült hogy a bmc-ben már nem is csinálják,csak a sotén. De ez szerintem olyan durva lenne, különösen egy olyan párnak, akik évek óta küzdenek egy kisbabáért, hogy egészen egyszerűen nem lehetne felvállalni ezt.
Még egy dolog: olvasok rendszeresen egy blogot, amit egy kedves, szintén Eszter nevű sorstáram ír. Nos neki volt egy hármas iker terhessége lombikból,és sajnos nagyon rosszul végződött. Szóval valahogy talán ez is befolyásolt a döntésben...hiszen őt már régóta olvasom, figyelem mi történik vele, és nagyon sok a közös pontunk, sok ugyanolyan doki, sok hasonló probléma....véletlenül sem szerettem volna ha ebben is hasonlítottunk volna.
Végül még mindig bizonytalanul,de telefonáltunk reggel. Az embriológus nagyon jó fej volt, végighallgatott minket, és amikor még csak annyit kérdeztünk,volt e már ilyesmiből hármasiker, azonnal mondta hogy bizony benne van a pakliban, és ha félünk ettől akkor inkább ne. Utána meghallgatva a többi érveket is ő is azt mondta legyen a kettő, és ha nem sikerülne (de fog!!!!)akkor fagyasztottból következőre mehet a három. Azt is mondta, hogy a fagyis babák ugyanolyan jó esélyűek a statisztikáik alapján, mint a simák.
Egyébként a mai gyakorlat egyre inkább a kisebb számú embrió visszaültetése, és inkább az embriók minőségének javítása. Persze nem volt egyszerű így dönteni, amikor ott volt az az érv, hogy odabent az embriók segítik egymást, és ha hárman vannak az ugyebár egyértelműen több segítséget jelent.
Egy szó, mint száz,kettőt kérünk vissza holnap!nagyon remélem hogy jól döntöttünk, és nem lesz bennem hogy mi lett volna ha...persze ezt nehéz kivédeni. De ha harmat mondunk, akkor meg ott lett volna az, hogy jaj csak sikerüljön, de nehogy túl jól!Így legalább tiszta és teljes szívvel fogunk imádkozni, és drukkolni a beültetett kettő picinek, és azt fogjuk kívánni hogy mindkettőnek sikerüljön megtapadnia:))

Szóval holnap 10-kor beülti!!!!!!!!!! A többi, be nem ültetett 4 embrió meg megy a fagyiba, és remélem már majd csak akkor megyünk vissza értük, amikor az ikrek mellé egy kistesót szeretnénk
J

Mindenkinek nagyon köszönöm ez eddigi szorítást, és kérek mindenkit, hogy most ismét imádkozzon értünk, és drukkoljon nekünk, mert biztos vagyok benne, hogy ahogy én is éreztem a megpróbáltatások alatt azt a sok jókívánságot és szeretetet, úgy fogják majd most a kis embriók is érezni, és szükségük is lesz rá, hogy szépen megtapadjanak, és 9 hónapra elfoglalják a helyüket a pocakomban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése