Keresés ebben a blogban

2013. március 26., kedd

A rendszerezett élet

Egészen bejött a keltegetős módszer. Tegnap este fél8-kor etettem Istikét, utána ugyan ébren volt fél10-ig,akkor aludt el, de 2-ig aludt!!! Kicsit meg is lepődtünk.... Az talán jobb lett volna ha még keltjük 11-12 felé is,és utána alszik ennyit, de még mi is tanulunk:). Az éjjel 2-es kelés után 5:30-kor keltünk újra, majd 8:30. Szóval egész jó kis éjjelünk volt!
Azért is tetszik amúgy,hogy napközben lehet tudni mikor lesz evés,mert így mi is jobban tudjuk igazítani a dolgokat... Na persze az tuti, hogy mondjuk ha elkezdene sírni,hogy éhes 1-2óra után,akkor nem bírnám ezt csinálni, de nálunk nem ez a jellemző, hanem inkább picit keltegetni kell 3 óra elteltével, de nem vészes, egy peluscsere alatt simán felkel és utána jóízűen szopizik.
Azt hiszem azért is tetszik ez nekünk, mert mi ilyenek vagyunk...szeretjük a kiszámítható dolgokat, és tudom, hogy egy babócával persze sosem az az élet, de ezek az időpontok mégis segítenek kicsit talán!

Tegnap délután ki kellett olvasztani egy fagyasztott tejet. Ez kicsit megviselt lelkileg, de ma elhatároztam, hogy nagyon odafigyelek, és rengeteget fogok inni, enni, pihizni, hogy este is elég tejcsi legyen.

10 megjegyzés:

  1. Szia, gratulálok a picihez! :-)

    Nekem holnap lesz 3 hetes a kislányom... nappal már 4 óránként eszik, éjszaka viszont nem hagy ki valami hosszú időt... nekünk úgy van az este, hogy a késő délutáni etetés után nem tesszük le aludni, kihúzzuk vele a fürdetésig, de akkor már szegény nagyon álmos... viszont ebben az a jó, hogy az esti etetés után egyből alszik, azaz elalszik a cumisüvegen ( nem szopik, cumiból kapja a tejet)... ugyanakkor elég problémás a kora este, mert picit nyűgös, és mire eljutunk az etetésig, addigra hót' álmos...

    Szóval az lenne a kérdésem, hogyha megeteted este 19.30-kor, aztán fent van még 2 órát, akkor utána hogy alszik el? El kell altatni, vagy cak betakargatod a kiságyban? Gondolkoztam rajta, hogy én is hagyom elaludni a késő délutáni etetés után, és akkor majd meximum a fürcsi és az utsó etetés után még fent lenne kicsit... de attól félek, hogy utána hogyan fog tudni elaludni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello!

      Hát nekünk viszonylag szerencsénk van, mert egyenlőre úgy fest el tud aludni egyedül...azaz amikor már láttam tegnap hogy nagyon álmos, és lenyugodtot kicsit a kezemben, letettem és alvás...kicsit nyüglődött még, aztán bealudt :).

      Törlés
  2. Minden rendben lesz a tejjel!!! Igyál eleget. Ha fel kellett olvasztani, az sem baj, mert volt mihez nyúlnod!!!!! a POZITÍV oldalát nézd, hogy milyen jól meg tudtad oldani a tejcsit, és milyen ügyesen fogod továbbra is etetni Istikét!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Fényképeket mikor láthatunk a Csodababáról??? Írtad, hogy otthon babafotóztatok! Nagyon várjuk!!!!

    VálaszTörlés
  4. Nekem a More Milk kapszula es a Karamalz malata ital nagyon bevalt tej serkentesre. Tudom egyik sem olcso, de szerintem megeri. Na meg a pozitiv gondolatok (tudom ezt konnyu mondani, en is mindig aggodok) es rengeteg husleves es viz. Szepen kialakul majd, hogy Istinek, mennyi tej kell es beall arra a tejtermeles. Szerintem ha az elejen volt eleg, akkor nem lehet gond!
    Pihenj minel tobbet, bujjatok ossze Istivel!

    Az elozo bejegyzesben irtal a Biogaia csepprol. Gondoltam, hogy kiprobaljuk, mert estenkent van egy kicsi hasfajas. Meg tudnad irni, hogy egy uveg kb mennyi ideig eleg? Elore is koszi!

    Zsofi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello!

      Biogai-ból nagyon sokáig elég egy üveg szerintem, de 1 hónapig tuti, de inkább 2. Napi 5 csepp kell belőle.

      Köszi a tippeket tejcsi ügyben, karamalz-t mi is be akarunk szerezni, de eddig még sosem volt ahol néztem...

      Eszter

      Törlés
    2. Koszi! Most mar csak kell talalnom egy gyogyszertarat, ahol lehet kapni, eddig sehol nem volt :-(
      En netrol rendeltem: www.internetpatika.hu
      DM-ben is szoktam latni, de ott dragabb.

      Törlés
  5. Nekem is mindig estére lett kevesebb tejem. Én az Urtica Urensre esküszöm, homeós, nagyon sokat segített.
    Miért keltitek a babát éjjel?
    Bennük még megvan az, ha éhes, jelzi, eszik és ha jóllakott, befejezi.
    Én Dorkát sosem keltettem fel, 2 hetes korától átaludta az éjszakákat, a súlya szépen gyarapodott úgy, hogy este fél 8-kor letettem és reggel 7-fél 8-ig aludt, eközben nem szopizott.
    Nagyon kell a napi rutin, hogy tudja mi után mi következik és ehhez ragaszkodni kell. Utólag látszik nálunk is, hogy kiegyensúlyozott Dorkánk van, bárkivel elvan, bárki vigyázhat rá, ha betartja a napirendet. Nyugis kislány. Sokan megszóltak érte, mert ragaszkodtam a napirendhez, de megtérült és a szülőknek is nagy könnyebség. Sookal könnyebben alkalmazkodik mindenhez és mindenkihez.
    A babátok csodaszép, néztem a képeket és le a kalappal a szülésed előtt és hogy így helyt álltál/álltatok! Klassz csapat vagytok! :)))

    VálaszTörlés
  6. Tejre nekem az egyik legszuperebb csodaszer a min 50%os gyümitartalmú baracklé volt!:) Napokig azt ittam, meg ettem, meg még levest is főztem belőle. Csak ajánlani tudom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Márhogy nem a gyümölcsléből főztem levet, hanem az őszibarackból :D

      Törlés