Keresés ebben a blogban

2013. március 15., péntek

Végre megismerte Isti a másik nagyiját is,azaz Anyut

Köszönjük a sok bókot,Istike ha tudná mennyi csajszi odavan érte:)))

Tegnap végre megismerte anyukámat,azaz a másik Nagyiját is Istike. Nagyon gyenge még Anyu,sokat kivett belőle a betegség,de legalább már taliztak!!! Remélem jövő héten már babázni is tud jönni Anyu rendesen:).

Egész jó éjszakánk volt, én már 9-kor elaludtam,majd etettem f11kor,utána Apuci jött éjjel 1kor,majd én f5kor,f7kor, és most f10-kor. Szóval komolyan egész sokat tudtam pihizni:). Etetések közt pedig olyan jó nyugiban alukált.
Most kicsit ráalltunk a hason alvásra,így nem izgulok a bukás miatt, viszont erről meg azt hallani,hogy nagyobb az esely a csecsemő halálra....na igyekszem erre a hülyeségre nem gondolni!

Mindig van valami para,most éppen azon aggodom,hogy hányszor kell kakilnia egy nap. Elég egyszer,kétszer?! Meg hogy mindig szopiztassam e ha sir,vagy probaljak legalalább kicsit kivárni?!

Most elképzelhetetlennek tűnik,hogy ezt az éjjeli kelés dolgot hogy lehet hónapokon át csinálni...de majd beleszokunk!

Őrület az időjárás,sosem gondoltam volna,hogy most még havazás és ilyen hideg lesz....

Tipikus szülés utáni tünet tudom,de nem hittem volna,hogy tényleg igaz: valóban egyfolytában elsírom magam mindenen,de főként a boldogságtól! És ez igazából csodás érzés,éveket sírtam át bánatomban,de most minden megváltozott:). Amit még nem értem,de remélem nálunk ez sisem lesz igaz,az az,hogy hogy lehet ilyenkor olyan sokat veszekedni,amiről hall az ember - egyenlőre én úgy látom,hogy ez nálunk máshogy lesz,és most vagyunk a legboldogabbak!

A férjem kérdezte tegnap,hogy írom-e még a blogot,mondván,hogy már nem aktuális a téma ami miatt elkezdtem,megszületett a babánk.... Az az igazság,hogy persze ebben van valami,és nyilván teljesen más infók vannak most itt,mint régebben,amikor gyógyszerekről, protokollokról írtam - de szeretek ide írni,ez egy mininapló, és olyan sok hasznosat tudtam meg én is Tőletek,olvasóktol, amikor felvetődik egy kérdés - remélem azért még Nektek is van itt hasznos info. Szóval egyenlőre úgy vagyok vele,hogy folytatni szeretném, hiszen ebben az időszakban is van bőven kérdés,para...szóval van mit kivesézni!

Na befejezem...csak még annyi,hogy az előbb 90-et evett Isti...nem akarom elhinni, rossz a mérleg?? Mondjuk az tuti,hogy jól kiszívta a mellem:))))

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Már sokszor próbáltam írni, de vmiért nem engedett megjegyzést küldeni, lehet nálam volt a gond. mindegy, most megpróbálom, és szeretnék szívből gratulálni :) Gyönyörű szép kisfiatok van, és öröm olvasni, hogy ilyen boldogok vagytok.
    Ha elfogadsz néhány tanácsot tőlem....először is szerintem NE mérd Istikét állandóan. Most oké, hogy jól evett, de ha egyszer azt mutatja a mérleg, hogy nem evett annyit amennyire te számítottál, ilyenkor szoktak az anyukák beparázni, hidd el, hogy tudja a gyerek, hogy mennyit kell ennie :) Ha legalább 1 kaki van egy nap és nem húzogatja a lábát és sír(ami hasfájásra utalna) akkor nem kell kell aggódni, eleget eszik.
    Az evéssel kapcsolatban....én mindig úgy csináltam, hogy amíg pici, tehát pár hetes, addig igény szerint szoptattam, viszont utána próbáltam ráállni a 3 órás etetésre. De amilyen ügyesek vagytok a férjeddel, ezt ti is ki fogjátok tapasztalni, hogy hogy jó. Sőt!!! Istike fogja majd irányítani a dolgot, tudja ő, hogy mi jó neki, ha nem éhes,nem fog enni :)
    Remélem nem baj, hogy belekotyogtam, teljesen jól csináltok mindent :)
    Puszi nektek

    VálaszTörlés
  2. Teljesen anyatejes babánál még az is normális, ha napokig nem kakil (ha láthatóan jól érzi magát), mert mindent feldolgoz az anyatejből. Ennyire az elején akár minden sírásra mellre teheted, aztán lassan lehet próbálkozni mással, különösen, ha láthatóan jó sokat evett, akkor nem érdemes 30 perccel később újra megetetni, mert annak csak hasfájás, és sírás lesz a vége.
    MInden rendben lesz! Nem, hogy hónapokig, de évekig is simán lehet bírni a nem alvást éjszaka.:-) Én a gyerekek előtt 10-11 órát aludtam éjjel, most meg akkor is bírom, ha csak 2-őt aludtam.:-)

    VálaszTörlés
  3. Ne aggódj, mindig tudni fogod, mi a teendő. Annyira ráhangolódtok egymásra egy kis idő elteltével, hogy a szeme villanásából tudni fogod, hogy éhes-e, vagy csak anyahiánya van.:)
    Panka nálunk is hason aludt csak, de én nem is vettem légzésfigyelőt, mondván csak rástresszelnék, egyszer beriaszt, azalatt én két rohamot simán kapok. Bíztam benne, hogy erős, egészséges (na nem mondom, hogy néha nem füleltem éjszaka) :D, de ne aggódj emiatt, ha úgy kényelmes neki:) Legalább a csípőficam elkerülhető/korrigálható így ;D
    A párok közti vita részére is reflektálva, nyilván nagy változás ez egy pár életében, és sok ellentétet szülhet az, hogy másként élik meg a dolgokat, de ha egy a cél - egy békés, boldog család - még az átmeneti viták is lemorzsolódnak:)

    Sok-sok-sok boldog pillanatot Istikével!

    VálaszTörlés
  4. Örülök, hogy anyukád is végre megismerhette Istit. :)
    Nyugi, tudni fogod, hogy mit kell tenned. Na meg itt a blogodon is tudsz tanácsot kérni, meg nagyszülőktől, és megfogadod, ami neked szimpatikus.
    Az meg szerintem teljesen normális, hogy egy babaváró blogból, babás blog lesz.

    VálaszTörlés