Keresés ebben a blogban

2013. március 8., péntek

Első együtt töltött napunk

Tudom tartozom még egy szülésbeszámolóval,de azt majd bővebben,otthonról!
De nem tudtam ellenállni,hogy ne írjam le,hogy csodaszép volt az első együtt töltött napunk:))))))-minden perce,amióta megkaptam reggel Istit fantasztikus! Szopi is egészen jol megyeget az előtejjel, volt pisi,kaki,sírás-egyszóval minden amire annyi hosszú évet vártunk!
Leírhatatlanul boldog vagyok..........és így estére hulla fáradt,de ma remélem alszok egy jót.

Mindenkinek köszönjük a gratulációkat és a kedves szavakat!

5 megjegyzés:

  1. Szia Eszter, de jó hírek, minden további jót nektek!!! Üdv Isti babának! :)

    VálaszTörlés
  2. Drága Eszter! Veletek örülök, hatalmas boldogság, ami titeket ért! Egy család született és egy álombaba egyszerre. <3

    VálaszTörlés
  3. Szia Eszter!
    Pár hete találtam rá a blogodra, épp akkor, amikor vártuk a transzfer eredményét. Nagyon sok erôt, hitet és reményt adtál, hogy nekünk is sikerülhet.
    Sajnos nem így lett, de olvasva a születés csodáját, most talán egy kicsit könnyebb.
    Gratulálok az egészséges kisfiatokhoz, az új családhoz és ismeretlenül is köszönöm, hogy leírtad a történeted, jó kapaszkodó a nehéz pillanatokban! Fôleg Isti miatt :-)))
    Szia, A.

    VálaszTörlés
  4. Ezek a legszebb napok Eszter! Csodálatos, hogy ennyi várakozás és küzdelem után végre eljött számotokra! Nagyon-nagyon megérdemeltétek!

    VálaszTörlés
  5. Mostanában nem voltam gépközelben, így most kavarodtam csak ide. Éééés micsoda hírre :))) Nagyon sok szeretettel gratulálok!!! Boldog babázós napokat!!

    VálaszTörlés