Keresés ebben a blogban

2013. március 19., kedd

Dokinéni első látogatása

Tegnap volt először a dokinéni,aki végülis nagyon szimpi volt,kellemes csalódás. Azt mondta nagyon szép baba Isti, minden rendben van vele. Egy picit még sárga,így azt mondta hogy keltsük enni 3 óránként. Ezzel nappal nincs is gond, de éjjel például 4,5órát aludt,utána keltettem, mert már izgultam nagyon, hogy mi lehet - de nagy volt a dilemma,hogy nem kéne e hagyni inkább éjjel?!?
A szeme egy picit csipásodik,arra kaptunk még egy szemcseppet,ha nem mulna el.

Ha semmi extra nincs, akkor kontroll 1 hónaposan lesz. Be kell jelentkeznünk közben majd koponya,has és csípő szűrésre.

2 megjegyzés:

  1. Idekontárkodom:)
    Nekem ugyanezt mondta a háziorvos, azzal a különbséggel, hogy este nyugodtan hagyjam a gyereket enni, tudja ő, mi a jó neki. Napközben meg úgyis gyakrabban evett, nem 3 óránként. Szóval szerintem nem feltétlen kell katonásan tartani a 3 órát. Istike olyan ügyes, hogy már most tudja, hogy este aludni kell ;)

    VálaszTörlés
  2. Én is hagynám éjjel aludni. Egy jó tipp szemcsipásodásra. Forralj fel vizet, hagyd kihűlni és azzal törölgesd neki. Csak figyelj arra,hogy gézlappal, csak egyszer töröld meg, mert visszafertőzöd. Először csodálkoztam, hogy sima víz miért tud segíteni, de tényleg jó. Még magamon is tapasztaltam. Sőt anyatejet is csepegtethetsz a szemébe. Ezeket mind a gyerekdoki mondta nekem.

    VálaszTörlés