Keresés ebben a blogban

2013. március 29., péntek

Tegnapi kikapcsolódás

Tegnap délután kimentem a DM-be, meg beugrottam a Kangaboo-ba vettem motherlove more milk kapszulát, plusz beszaladtam a c&a-ba,ahol vettem egy pink táskát magamnak,és a kis 3 hetesnek meg egy cuki rugdalózót! Nagyon jól esett ez a kiszakadás, na persze hiányzott Istike, de apukájával tudtam hogy jó helyen van otthon:).
Most először merészkedtem emberek közé anyukaként, és csodajó érzés volt hazajönni a kis családomhoz!

A more milk kapszulát el is kezdtem tegnap, egyenlőre jónak tűnik, de nem merem elkiabálni. Akartam görögszènamag kivonatot venni helyette, mert az jóval olcsóbb lenne, de persze nem volt. De ha ettől több tejcsi lesz,akkor megéri.

Lehetne már jobb idő! Hihetetlen,amikor először kint voltunk sétálni egy puleszban voltunk, tegnap meg nagykabát,sapka,sál! Hát nem gondoltam volna,hogy ilyen hamar kipróbáljuk hogy bírja a babakocsi hóban - egyébkènt jól vizsgázott.

Azóta nem is írtam,de úgy fest hiába keltegetem nappal Istit 3 óránként, éjjel továbbra is kel 3 óránként magától,csak első alkalommal volt mázlink a 6 órás alvással...de nem adom fel:).

Fürdeni viszont nagyon megszeretett,tökre élvezi,ahogy apa úsztatja a kádban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése