Keresés ebben a blogban

2013. március 11., hétfő

Sárgulás

Sajnos nem mehettünk ma haza:((((((
Istike picit elkezdett sárgulni,így bent fogtak minket. Nagyon rossz,mert már úgy beleéltem magam,hogy elkezdjük az otthoni nagybetűs,papás-mamás életünket....hülyeség ezen kiborulni,de hát ilyen érzékeny vagyok mostanság....hiányzik a férjecském is, már úgy szeretném ha együtt lehetnénk!
De nem akarok panaszkodni!!!!! Mindezek mellett továbbra is annyira boldog vagyok, és olyan ügyes a kis sárga Babyboy - (egyébként nem is sárga) szóval, 40-50grammokat eszik egy szopira!!!!
A legszarabb ebben a sárgulósdiban,hogy most ellopták szolizni Istit,és csak 3óránként egy szopira talizunk. Éjjel folyamatosan fog szolizni, majd adok le lefejt tejet. Egyébként ma már 140-et fejtem és még csak 1óra. A melleim most is feszülnek,de jobb mint tegnap sokkal.

Zeke doki ma átjön meglátogat,mert mondtam neki hogy a gátsebnél tapintásra érzek valami kinövést....nem tudom aranyér e,vagy kis ödéma továbbra is?!?

Drukkoljatok,hogy holnap hazamehessünk, és végre Apucival közösen boldogságban töltsük az első napunk otthon.

2 megjegyzés:

  1. Eszter! A 40-50 nagyon-nagyon szuper!! Vini most eszik annyit egyszerre..mondjuk Ő még nincs 3 kiló :)
    Ha ilyen sokat eszeget, holnapra biztosan csökken a sárgaság és mehettek haza!! És hogy máris ennyi tejed van, szintén nagyon jóóó!Ügyi vagy! Kitartás addig is!
    Sok puszi:
    Zsuzsó

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyesek vagytok, mindketten! Én s o h a nem tudtam 140-et fejni, egy nap alatt sem:), tényleg rengeteg tejed lehet.
    Minden olyan jól alakul, holnap biztosan hazamehettek! :)
    Dorka, egy olvasód

    VálaszTörlés