Keresés ebben a blogban

2013. március 6., szerda

Nyitva a méhszáj: holnap szülök?!?!!?

Meg volt a mai ctg, és vizsgálat. A ctg szokás szerint semmi extrát nem mutatott, fájásgörbém szinte egyenes volt, pedig tegnap este kifejezettem éreztem egész sok jóslót. Istike legalább szépen mozgott. Ez után átmentünk Zeke dokihoz, aki megvizsgált, és 1,5-2 ujjnyira nyitva a méhszáj!!!!!!!!!!!!!!!!! Ez nagyon csodás!!!!!!!!!!!!!! Annyira örülök, ezek szerint Istike is úgy gondolta szót fogad, és indulóban van hozzánk hamarosan :))))))))))
Ami  a legjobb, hogy ezzel, hogy nyitva a méhszáj megúsztam a prosztagadinos indítást, hiszen, azt már nem lenne hova feltenni, így mostmár burokrepesztés lesz (ha lesz), de az nekem sokkal barátságosabbnak tűnik. Meg az is fanatsztikus, hogy fájdalom nélkül eljutottunk ekkora méhszájnyilásig!
Ami kis izgalmat kelt bennem, az az, hogy Zeke doki bemondta, hogy akkor mit szólnék, ha holnap szülnék??? Huh! Ahogy magyarázta, most nagyon jó stabil a ctg alapján a babóca, és a méhlepény is jó, ez persze nem azt jelenti, hogy keddig elromlana, de ez most ideális állapot. Annyi lehet hogy bejönne, hogy a méhlepény meszesedne tovább, és bezöldülne a magzatvíz (na ezt nem értem), de nem biztos. Szóval döntsek úgy ahogy én jónak látom, de ő talán jobban javasolja a holnapot. Egyébként pedig azt is megjegyezte, hogy simán lehet, hogy akár ma is beindul magától, mert eléggé nyitva van, és nem szoktak így sokáig rohangálni az emberek. Azzal küldött haza, hogy legyen szex, forró fürdő, séta, és minden egyéb, aztán lehet hogy így egyébként is a szülőszobán kötök ki hajnalban. De ha mégsem, és szeretnénk, akkor reggel 6ra menjek, és fél 8-kor ő megrepeszti a burkot! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, most mit csináljak????? Nem szeretek nem szót fogadni a dokiknak - és igazából az a rész, amitől tartottam, az nem lesz, nem lesz mesetrséges hormon, szóval mire várjak?! De el sem hiszem, holnap ilyenkor épp szülni fogok?! Le kell ezt még tisztázni magunkban....és tudom, hogy az adrenalin nem tesz jót ezekenek a folyamatoknak, szóval most igyekszem megnyugodni - de ez akkor is olyan izgalmas!!!!!!!!! Ahogy Zeke doki felvázolta, bejön 6-ra, fél8kor burokrepesztés, és kb 3 felé már ott lesz a kisbaba a kezemben :)))))))))))) - ki tud ennek ellenállni?!
Na jó, abbahagyom ezt a bejegyzéát, mert csak zakatolnak a gondolatok a fejemben tőle.....mindenesetre kérlek Titeket, akik olvastok, nagyon drukkoljatok nekünk, imádkozzatok értünk, hogy egészségben megszülessen Istike!

13 megjegyzés:

  1. íííííí, de izgiiii :D Istike hajaz kicsit Vincémre. Fájás nélkül bő kétujjnyi méhszájjal még hazajöttem, másnap reggel bemegyek ígérettel. Másnap reggelre bő három ujjnyi lett, természetesen sehová nem mehettem, csakis a szülőszoba irányába. Délben burokrepesztés, 12:50-kor hárman sírtunk a szülőszobán. :) Hasonlókat kívánok Neked is.

    VálaszTörlés
  2. Eszter, olyan szépen végigcsináltad a várandóságot. Kívánom hogy a szülésed problémamentes legyen, és csodás emlékként tudj majd visszagondolni rá.
    Hajrá Istike, gyere hamar erre a szép új világra!
    Drukkolok Nektek nagyon!

    VálaszTörlés
  3. Hú még nekem is ezerrel dobog a szívem a hír hallatán :) Egyébként nincs mire várni szerintem :) Én 2 ujjnyira voltam nyitva mindkét szülésemkor mikor egyből küldtek a szülőszobára, hogy nincs mire várni, hiszen lehet, hogy mire hazaérek mehetek is vissza.:) Amúgy szerintem hajnalban neked is beindul szépen magától és nem kell ezen gondolkodnod :) Így is minden szépen rendben halad, bízz a kisfiadban, ügyesek vagyok nagyon. Sok erőt a szüléshez, és a lehető legjobbakat kívánom :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon drukkolok! :) Micsoda hírek! :) Akármikor is lesz, már csak órák kérdése és találkozhatsz a kisfiaddal! :) Tudsz még aludni az izgalomtól? :))
    Dorka

    VálaszTörlés
  5. Szia Eszter!

    könnyű szülést,kívánok! HAJRÁ!!!!! MINDEN RENDBEN LESZ!
    banana

    VálaszTörlés
  6. Eszter, jó lesz, még jobb is, mint gondoltad volna valaha is!
    Ügyes leszel,hajrá!

    VálaszTörlés
  7. Szia Eszter!
    Könnyű gyors szülést kívánok!Tartsd be Zeke utasításai, ha addig nem jönne Istike magától!Holnaptól hárman lesztek! :-))) Csodás!Megy a drukk ezerrel:-)

    VálaszTörlés
  8. Veled vagyunk, imádkozunk, és őrülten drukkolunk!!!! Csodálatos nap lesz a holnap! Ölellek :)

    VálaszTörlés
  9. Juj, de izgi! Én is imádkozom értetek! Minden rendben lesz. Könnyű, gyors szülést kívánok! Hajrá Istike! Indulj el magadtól kifelé! Már mindnyájan kíváncsiak vagyunk Rád!!! Várjuk a friss infokat!!!

    VálaszTörlés
  10. Jaaj en is drukkolok nektek.Istike is kivancsi mar az anyukajara :) jaj de izgi. titkos olvasod isola (nagyon szep es meghato a blogod. orom olvasni :))

    VálaszTörlés
  11. Szia!Nem ismerlek,de olvastam a blogodat!És nagyon szurkolok Neked-Nektek!

    VálaszTörlés