Keresés ebben a blogban

2013. március 19., kedd

Fogy a tejcsi?!?!?!

Tegnap óta picit kevesebb a tejem. Egyenlőre elég...pontosabban a jobb mellemnél hozzá kell pótolni a balból,de elég...csak azért megijedtem. Idáig dőlt a tej,most akkor mi ez?!
Most igyekszem sokat pihenni,és agyban nem rugózni a kérdésen. Tudom ez agyban dől el - na nekem ezek a dolgok nem szoktak túl jól menni, de most nagyon próbálok lelazulni a feladathoz. Reméljük javulni fog a helyzet! Azért a dokinèni biztonság kedvéért felírt tápszert, de ez tényleg csak a biztonság kedvéért, nem lesz rá szükség és kész!!!!!!

Mióta meg van Istike tudom hogy sokszor nagyon tárgyilagos,napi problémákkal foglalkozom....de ilyenkor ez bizony kitölti az ember kis idejét,hogy ezeknek utána járjon! Ennek ellenére azért sosem felejtem el egy pillanatra sem, hogy ha most néha nehéz is, ez mégis mekkora ajándék és csoda, és mennyira hálás vagyok érte,hogy anyuka lehetek! Amikor a kezembe fogom a Kicsikém, összebújok vele, az egyszerűen mindent megér!!!!!!

4 megjegyzés:

  1. Szerintem emiatt ne aggódj. Teljesen normális jelenség, hogy a tejbelövelléskor még több tej is van, mint kéne, és ahogy beáll a rendszer, van egy-két kisebb hullámvölgy. Nekem is volt ilyen, én ittam a laktoherb teát, és szoptatás után teljesen kiürítettem az adott mellem, hogy tudja, mi a dolga. :) Szuperül fog menni, ne aggódj :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem se aggódj, hozzá fog idomulni a kínálat a kereslethez!!!! Én homeós bogyókat (urtica urens) szedtem, nagyon bejött. (mi 3 hét tápszerezés után vissza tudtunk állni -nagy nagy szerencsére - a kizárólagos anyatejre) Ezzel csak azt akartam írni, hogy nincs semmi veszve! Meg tényleg marha sokat kell inni, hogy legyen tej. MINDEN RENDBEN LESZ, NE AGGÓDJ!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Eszter!
    Nem éppen az aktuális blogbejegyzéshez kapcsolódóan írok, de remélem nem bánod. Pár hete találtam rá a blogodra, azóta vagyok zugolvasód.
    Én is a Zeke doktornál szeretnék szülni, még a terhesség elején járok. Sok jót hallottam róla, de jó lenne első kézből hallani az információkat. Ha majd lesz egy kis időd nagyon várom én is a többiekkel együtt a szülésbeszámolót. Milyen a szülőszoba, az osztály, ahova szülés után lekerülsz, milyenek a szülésznők, a csecsemősök, helyi szokások stb.
    Nagyon sok TEJCSIT neked és jó egészséget az egész kis családotoknak!
    Előre is köszönjük és bocsi, hogy csak így "lerohantalak",
    Szilvi

    VálaszTörlés
  4. Szia Eszter!

    Nehany napja bukkantam a blogodra. Hasonlo a helyzet tej ugyben nalunk is. Nem tudom te pontosan mikor szultel, kb 1 het lehet a fiaink kozott. Az elejen nekem is dolt a tej, allandoan feszult a mellem, aztan egyszercsak keves lett. Nana, hogy megijedtem, nem ertettem. Elkezdtem ket oldalrol szoptatni, igy boven eleg. Kenyelmesebb a valtott mellbol valo szoptatas, de ha igy eleg, akkor nem banom.
    En is a Janosban szultem. Sajnalom, hogy a PIC-es doktorno ugy megijesztett titeket!
    Sok tejcit es nyugodt ejszakakat kivanok nektek,
    Zsofi

    VálaszTörlés