Keresés ebben a blogban

2013. március 14., csütörtök

Csodálatos Apuka a férjem!

A férjem egyszerűen csodás apuka!!! Tegnap délután azt hiszem egymásba szerettek teljesen Istikével, én lefeküdtem aludni,ők meg kettesben voltak,és remekül érezték magukat:).
Este meg volt az első fürcsi is, Apuci itt is szuperül helytállt,én olyan bátortalan voltam, de ő határozott, és villámgyors, szinte nem is sírt Isti.
És ha ez még nem lenne elég a csodás apuka címhez,akkor elmesélem,hogy egyet ő csinált az éjjeli etetésekből lefejt tejcivel:))))) - szóval egyszerűen el vagyok olvadva,most egy új oldaláról is beleszeretek a férjecskémbe!

Ma 1 hetes Istvánka. Hihetetlen,hogy egy hete ilyenkor még a pocimban volt,és egy hatalmas küzdelem előtt álltunk....most meg épp itt alszik a karjaimban!

2 megjegyzés:

  1. Mikor mutatsz képet a babáról? Vagy titok marad????

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó :-) Gratula az újdonsült apukának, így kell ezt csinálni!Én férjem is így ügyeskedik minden nap!Első pillanattól kezdve Ő fürdet :-)

    VálaszTörlés