Keresés ebben a blogban

2012. március 10., szombat

2 csodaszép balsztobaby van a pocakomban :)

Túl vagyunk sok izgalmon: tegnap este tusolás közben észrevettem, hogy egy púp szerűség van a hasam alján, szeméremdombom tetjénél. Nagyon megijedtem, rögtön hiperstimulációra gondoltam, és fel is hívtuk a János Kórház ügyeleti számát, mondták hogy menjek be egy ultrahangra. Nagyon ideges voltam, végig az járt a fejemben, hogy csak nehogy emiatt ne csinálják meg majd a beültetést. Egy nagyon fiatal, szerintem még tanuló doki volt a szülészeten, ahova mennem kellett. Ő csinált egy hüvelyi UH-t, majd megállapította, hogy valóban nagyon túl vannak stimulálva a petefészkek, és van hasi folyadék is bőven...kedves volt, de hát IVF-ről nem sok mindent tudott, kb háromszor kérdezett vissza hogy mi is volt nekem hétfőn - montam neki punkció, nem értette, mondtam petesejtleszívás, na így már jobban ment....de hát nyilván nem ez a szakterülete. Érdekes volt látni, hogy egy sima nőgyógyász ilyenkor hogy meg van döbbenve, hogy mennyire túl van stimulálva a petefészek, bezzeg a meddőségi dokik minidg csak annyit mondanak, hogy normális, minden szép....Kérdezgette, hogy nem feszül e a hasam, vagy nincs e nehéz légzésem - mondtam neki hogy de bizony van mindkettő, de ez a multkori lombik után is volt, és most sem durvább.
Lényeg, hogy elengedett haza, gondolkozott azon hogy bent tartson e, de amikor mondtam hogy ma reggel úgyis megyek, akkor megnyugodott. Megemlítette, hogy lehet hogy ez egy sérv - de nem tud biztosat.

Na ezek után aludjon nyugodtan az ember! Mindegy, úgyis olyan korán kellett kelni, 3/4 7re már ott is voltunk a BMC-ben. A kocsiban azt beszéltük a férjemmel, hogy őrület, hogy most nem azon aggódunk, hogy hány embriónk maradt, hanem hogy mi ez a púp, és hogy meg lehet e majd csinálni a beültetést?!?!

Kb 8kor már meg is mutatták az embriókat, vagyis a blasztobabyket: 2 darab nagyon szépen fejlett maradt, és 4 darab meg még kérdéses, őket holnap még megnézik, és vagy akkor lefagyasztják vagy nem, de erről sajnos csak hétfőn kapok infót. Mindig azt írtam, hogy egy is elég a boldogsághoz, és nem fogok izgulni a számok miatt, de azért most ez nem teljesen igaz - azért nagyon jó lenne, ha lehetne fagyasztani, mivel az csak még egy esély! Ha most nem lesz fagyasztás, és ne adj Isten ez mégsem sikerülne, akkor várhatunk 3 hónapot a követekző oepes alkalomig....szóval hajrá négy kis drágaság, tessék tovább osztódni!!

Mostmár hogy valami jót is írjak: a kettő gyönyörűséges blaszticisztát beültették, Zeke előtte megvizsgált, és azt mondta,  hogy szinte biztos benne, hogy a púp egy ödéma szerűség, tehát folyadék, ami majd felszívódik, és sajnos előfordul ilyesmi túlstimulácónál. Mondta hogy ne féljek a túlstimu miatt, a lényeg, hogy igyam meg azt a napi minimum4 liter vizet, és egyek szinte csak fehérjét, hogy elmúljon. Ha hétfőig rosszabb lenne, vagy nagyon feszülne a hasam, nem tudnék pisilni, akkor pedig menjek be azonnal. Azt mondta, hogy akkor van baj, ha nem megy a pisilés, mert az már súlyos hiperstimu. Szerinte nem kell aggódni emiatt, ez előfordul, és ettől még ugyanolyan szuperek az esélyek, sőt még az is benne van a pakliban, hogy ha beágyazódnak a babák, és elkzedik termelni a hcg-t, akkor felerősödnek ezek a túlstimus tünetek, de akkor se ijedjek meg, hiszen az már egy kis előjele annak hogy sikerült!

Igyekszem megnyugodni, és mostmár semmi egyébre nem gondolni, mint a beültetett kis bébikre, és arra hogy jó helyet biztosítsak nekik az egyébként egyenlőre még pattanásig feszülő hasamban.

Vérvétel: 2012. március 19., hétfőn lesz - pont a 4 napos ünnep után - amikor is nagyon remélem, hogy jó híreket kapok, és én lehetek a legboldogabb kismama a földön!

5 megjegyzés:

  1. Szia Eszter,
    De jó nektek! Örülök a 2 szép babácskának!
    Fő a nyugalom! :)
    Drukkolok!
    Enikő

    VálaszTörlés
  2. Én is gratulálok a két blasztobabához, biztosan jól érzik magukat odabent és csak 9 hónap múlva fognak onnan kibújni!Nekem pénteken, 2 naposan ültette be Zeke a mindössze 2 petesejtemből létrejött 2 gyönyörű 4 és 5 sejtes embriót. Először el voltam keseredve, hogy ennyi hormontól csak 2 petesejtem lett, de ha optimistán fogom fel a dolgot (márpedig csak úgy lehet) eddig 100%-osak vagyunk!A férjem szerint most nem a mennyiségre, hanem a minőségre mentünk. Nagyon szurkolok Nektek, és remélem a 19-i héten mindketten jó magas HCG értéket produkálunk majd!
    Anita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon drukkolok Nektek!!!! Neked melyik nap lesz a vérvétel?
      Pihenj sokat,
      Eszter

      Törlés
    2. 21-én megyek vérvételre. Vigyázz magatokra!
      Anita

      Törlés
  3. Gratulálok, és kívánom, hogy az álmod 19-én végre valóra váljon!

    VálaszTörlés