Keresés ebben a blogban

2012. március 21., szerda

Elmentem hcg-t nézetni....de igazi eredmény csak holnap lesz....

Ma reggel elmentem hcg-t nézetni. JAJ! A G1-be mentem, mivel az van a legközelebb, meg ott jók az árak is, de eléggé megbántam, mert mint kiderült ma nem néznek szintet, csak holnap -áááááááááááá, megőrülök! Annyit ki tudtam könyörögni, hogy visszaküldjék, hogy pozitív vagy negatív e az eredmény - erre már meg is jött a válasz:

"A tesztcsíkkal az eredménye időn túl gyengén pozitiv.Az igazi eredmény holnap várható a mérés után."

Most ez mi????? Hogy ne izguljam magam szanaszét?!?!
Bár sajnos van egy olyan sejtésem, hogy ez azt jelenti, hogy csökkenőben van az a hcg, és ezért ilyen gyengén pozitív csak...de nem tudom, ők sem tudnak semmit, és gondolom nem is mernek mondani sem, ami persze normális is. De azért jó lenne tudni, hogy 4-től már pozitív e, vagy csak 10-től? Lehet hogy mégis nőtt, csak a 10 pl még enyhén pozitívat jelez?!?! Mindegy, ez sajnos azt jelenti, hogy holnapig nem leszek ennél semmivel sem okosabb, és addig pedig türelem, türelem - és imák százai, hogy hátha mégis nőtt az a szint!!!!

6 megjegyzés:

  1. Szia,
    sajnos sok biztatót nem tudok írni, kérlek, ne haragudj ezért. A saját példám: 2 spontán teherbeesés, két vetélés, sok egyéb után kaáli. Kaális konzi után pár hónappal + teszt,(egyből utro) dokin kéri, hogy menjek hcgt és progit nézetni. ez ovu+16-n volt. HCG 31, a progi szép magas. A dokim egyáltalán nem biztatott. Közölte, hoyg ez egy elmenőben lévő, rosszabb esetben méhen kívűli terhesség. Tehát utro abbahagy, és várjam a vérzést, ah nem jön meg vissza hozzá, ismét hcg és uhu, és egyebek. Pár nap múlva megjött.
    Tudom, hogy nagyon vágysz babára, de hidd el, ha nem stabil a terhesség, akkor inkább ne nőjön az a hcg és ne legyen méhenkívűlid, vagy esetleg, ha méhen belül van, akkor megálljon később a fejlődés, és küret kelljen. Ha stabil a terhesség, akkor a hcg az ovulációtól számított 14. napon 100 felé száguld már. Nem tudom, a bmc-ben mitől számítják a +-t, nekem ezt Krizsa mondta, és benne megbízom.
    Kérlek, tényleg nekeseredj el,nem rosszindulatból meg lelombozásból írom ezeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, tudom, hogy nem akarsz rosszat azzal amit leírtál nekem, és amit köszönök. Sajnos bőven van ilyen jellegű tapasztalat, tudom, de ilyenkor, amikor az ember reménykedik,akkor fogékonyabb a sikersztorikra, és a mégis emelkedő hcg-re...hiszen ez most minden álma! Lehet hogy teljesen irreális, de hátha mégis vannak csodák, és hátha...nekem még sosem volt 0-nál nagyobb hcgm, ezért is van az, hogy most így gondolkozom ezekről, hiszen ez is egy nagy lépés nálunk, akárhogy is alakul.
      Nálatok mi lett? Sikerült azóta? Sajnálom, hogy ennyi mindenen keresztül kellett menned! És nagyon köszönöm, hogy megosztottad velem, mert azért szomorú, de bizony benne van ez is a pakliban, és néha jobb nem nagyon álmodozni talán....
      Eszter

      Törlés
  2. Szia!
    Sajnos ezek nem jó hírek :-(( , nem tudok biztatót írni!Pedig nagyon bíztam a magas hcg-dben!Ne keseredj el , reméljük hamarosan eljön a Te időd is!Kitartás!
    Edina

    VálaszTörlés
  3. Szia Eszter!
    Én is nagyon bíztam mindkettőnk magas HCG értékében (a Tiéd emelkedésében még egy kicsit mindig), de sajnos az enyém is csak 3,5 lett ma. Zeke azt mondta, hogy reménytelen, a progit is abbahagytam. Érted azért továbbra is szorítok, bár nem biztató az érték, de hátha veled is megtörténik a csoda!!! Velünk nem történt meg harmadszorra sem.
    Anita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira sajnálom :(((((((((((((( - tudom, hogy most mit érzel, és tudom, hogy ilyenkor semmi sem nyújt vígaszt, mert ma megint szembesülni kellett egy rettenetes kudarccal!Ez nagyon igazságtalan!Nagy ölelés Neked, és fel a fejjel, bízzunk benne, hogy egyszer eljön a mi időnk is.....
      Egyébként Zeke mit mondtott a 3,5-re? Az azért azt jelenti, hogy valami elindult, nem?
      3 hónap múlva mentek újra (bár tudom, hogy ez milyen soknak tűnik), és akkor már csak eljön az a csoda!!!!
      puszi
      Eszter

      Törlés
    2. Igen, elindult valami, de én nem HCG-t, hanem gyereket szeretnék. Az elsőnél 18,5 volt az érték,az is nagyon alacsony volt és nem lett belőle semmi.
      Azt beszéltük meg a férjemmel, hogy nem adjuk fel, de egyre nehezebben viselem lelkileg ezeket a kudarcokat. Szerintem is el kell, hogy jöjjön a mi időnk, ha kitartóak vagyunk!Velünk is meg kell történnie a csodának!
      Köszönöm, hogy így ismeretlenül is együtt érzel velem, nagyon jól esik. Szorítok, hogy a holnapi eredmény többszöröse legyen a hétfőinek!

      Törlés