Keresés ebben a blogban

2012. március 5., hétfő

Túl vagyok a leszíváson: 9 gyönyörű sejtem lett!!!

Nagyon köszönöm a drukkolást, éreztem hogy sokan gondoltok rám!

Túl vagyok a leszíváson, nem volt vészes az altatás sem, bár az altató orvos eléggé furi volt. Először is elbénázott egy vénát, próbálta a kézfejembe szúrni, amit egyébként is utálok, mondtam is neki, na természetesen nem sikerült - majd jól be is fog kékülni a kezem emiatt. Aztán végre beszúrta a könyökhajlatba, de közben végig kérdezgetett, hogy hány éves vagyok, minek akarok ilyen fiatalon gyereket, minek lombikozok már, szóval mondhatom marha szimpi volt! Na mindegy, aztán gyorsan elaludtam, jött Zeke, megcsinálta a leszívást, és még félkómában megkérdeztem hány sejtem lett, amikor kitoltak, mondták hogy eddig 8at számoltak.
12felé bejött Kanyó doktornő a szobába, és mondta, hogy 9 sejt lett végül - ez nagyon jó, 3mal több, mint a múltkor, szóval csak megérte az a long protokoll! A doktornő kérdezte, hogy akarunk e ICSI-t?! Jófej, naná hogy akarunk, nekünk ez Fülöp prof szerint kötelező is, ezért lombikozunk, még jó hogy szóba került, ha nem mondom, akkor nem azt csinálnak?!?!
Aztán pihi és várakozás, végül Zeke odaadta a zárójelentést, és felírta a gyógyszereket: kapok most metypredet, augmentint, és crinon zselét, és agolutin injekciót. Beszéltünk a visszaültetésről, szombat lesz mindenképp(persze ehhez az kell, hogy minden jól menjen), és Zeke most kifejezetten kettőt javasolt, tekintettel arra, hogy 5 naposak lesznek. Kérdeztük, hogy mi a véleménye a dupla transzferről, hogy 1 3napos, és 2 5 napos - de lebeszélt, azt mondta a 3 naposat már próbáltuk, és nem vezetett sikerre, szóval most koncentráljunk az 5 naposakra.
Holnap reggel telefonálok, és nagyon remélem jó híreket kapok, azt hogy mind a 9 sejt megtermékenyült!!!!

2 megjegyzés:

  1. Szia,
    Örülök hogy minden rendben ment, sok szép sejted lett! :)
    Megy tovább a drukk a megtermékenyüléshez és a szép osztódáshoz!
    Enikő

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Gratulálok a sejtekhez!Remélem mostanra már vadul osztódnak!
    Egyébként ezzel az altató orvossal én is találkoztam, aki kedvesen megjegyzi, hogy "ilyen fiatalon???"igaz akkor 26 voltam most 30 és még mindig semmi!
    Szorítok, hogy holnap jó híreket kapj!
    Jó pihenést!!!
    Üdv, Edi

    VálaszTörlés