Keresés ebben a blogban

2012. március 7., szerda

Elmúlt a vérzés, sokkal jobban vagyok, és nagyon várom a szombatot, amikor végre visszakapom a kis embriókat!

Mára elmúlt a vérzés végre!!! Tegnap én hülye délután még elmentem bevásárolni is, na azt nagyon nem kellett volna - végére már nagyon felkeményedett a hasam, és véreztem is....gyorsan hazamentem, nagy pihi, bevettem pár magnéziumot, aztán lassan jobban is lettem. A lényeg, hogy ma már alig-alig fáj a hasam, és egyáltalán nem is vérzek - de azért kímélem is magam, meló után rögtön megyek is haza.
Remélem jól vannak az embrióink, sokat gondolok rájuk, küldöm nekik a sok energiát, hogy növögessenek szépen - messze még az a szombat, addig még sokat kell fejlődniük.
A pipolphen szedését még mindig nem kezdtem el, nem is tudom, most valahogy nem érzem magam olyan idegesnek, de azért majd ráveszem magam, hogy bevegyem, mert azt szeretném, ha tényleg nem lenne bennem semmi feszültség, és jó nyugodt környezetet tudjak biztosítani a babáknak.
Olyan furcsa, hogy most, ennél a lombiknál mindenről beszámolok Anyunak is. Nagyon aranyos egyébként, örül, és velem drukkol - így sokkal könnyeb ez az egész - jaj remélem siker lesz a vége most ennek a történetnek, ez most nagyon-nagyon jó lenne! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése