Keresés ebben a blogban

2012. március 22., csütörtök

HCG: 11, ez bizony duplázódás - bár tudom, hogy még mindig kevéske...., de reménykedek....

Most jött meg az eredmény a laborból....remegve és imádkozva nyitottam ki az emailt - az eremény pedig: hcg 11!!!!!! Ez duplázódás a hétfőhöz képest....de tudom hogy még minidg iszonyatosan kevés......de annyi tuti, hogy nem csökkent....jaj - ez most mit jelent?!?! Továbbra sem élem magam bele semmibe, hiszen mint ahogyan sokan fel is hívtátok rá a figyelmemet: ez még minidg nem annyira bíztató, de az a kérdés van bennem, hogy ez vajon azt jelenti, hogy még próbálkozik az a kis babó, és még itt van velem???? Bárcsak okosabb lennék - de mivel idáig még sosem jutottam el, ezért nem is vagyok annyira képben, és rengeteg megválaszolatlan kérdés van bennem......
Bárcsak maradna ez a tendencia, és bárcsak, bárcsak, bárcsak..........

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Reméljük hétfőre újabb duplázódás lesz :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Eszter,
      bízzunk a legjobbakban! Hétfőre már egyértelmű lesz a helyzet, addig is türelem és nyugalom!

      Enikő

      Törlés
  2. Szia Eszter!

    Olvastam a Hoxán egy lányról, bár a számaira nem emlékszem, de neki is elég "lustán" indult a baba, de aztán már meg is született :-)) Drukkkkkkk

    VálaszTörlés
  3. Egy csomó bébi született már 10 körüli hcg-ből! Bízzál és próbálj meg nem idegeskedni, bár tudom, hogy ez most lehetetlen! Én nagyon drukkolok neked!

    VálaszTörlés