Keresés ebben a blogban

2012. március 8., csütörtök

Váratlan telefonhívás a BMC-ből

Ma váratlan telefonhívást kaptam reggel!!! Majdnem fel sem vettem a telefont, mert egy ismeretlen szám hívott, de aztán felvettem, és Kriston Rita volt az, az egyik embriológus. A lényeg: 6 embriónk gyönyörűen fejlődik, 3 kissé lemaradásban van, bár még azokból is lehet valami, de valószínűbb, hogy már nem érik utól a 6 szépen fejlődőt - de nekünk ez a 6 tökéletes, szóval megy tovább a fejlesztés szombatig, amikor is blasztocisztaként kettőt visszakapok belőlük. Huh, nagyon jó volt valami hírt kapni róluk!!!! Kérdeztem Ritát, hogy mit gondol a kettő visszaültetéséről, nem kellene e inkáb a három, különösen, hogy a múltkori lombiknál pont ő mondta nekünk a 3 embriót, amit akkor nem vállaltunk be, szóval most mi a véleménye?! Határozottan azt mondta, hogy most ő is kettőt ajánl, mivel a blasztociszták teljesen mások, mint az embriók, ők már nagyon fejlettek, és genetikailag sokkal erősebbek - és ha a számokat nézzük, akkor 2 blasztobaba 3,5 embriónak felel meg!!!!! Ez nagyon érdekes infó, és igazából nagyon megnyugtató is, hogy akkor jól döntöttünk, és valóban kettőt kell visszakérnünk.

Szombati tervek annyiban módosultak csak, hogy már reggel 7re kell menni a BMC-be, ez durva, de akkor nyitják majd ki az ajtókat, és akkor együtt engednek be mindenkit. Azt is megtudtam, hogy az éhgyomor valóban egy óvintézkedés arra az esetre, ha nem tudnák ébren feltenni őket, de mivel a múltkor ezzel nem volt gond, ezért nyugodtan ehetek Rita szerint - bár nem szeretném, ha ezen múlna, szóval inkább kibírom, hiszen ez legyen a legkevesebb.

Annyira jó lenne, ha ez a 6 embrió mind megmaradna szombatig, és szépen fejlődnének addig is, vagy esetleg még abból a háromból is utolérné őket valaki!!! Ez csoda jó mennyiség lenne, hiszen, akkor nyugodtam lehetne lefagyasztani is (persze csak a tesókhoz)....de azért nem élem magam bele, most vagyunk a 3.napon, szóval az 5-ig még bőven benne van, hogy egy-kettő esetleg nem fejlődik úgy ahogy kellene, de szerintem kb 4 tutira lesz! De mint tudjuk a mi boldogságunkhoz 1 szépséges kis blasztociszta is elég lehet :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése