Keresés ebben a blogban

2012. március 26., hétfő

Nagyon rossz hír:már csak 5 a hcgm :(((((((((((((((

Már csak 5 a hcgm..........elmenőben van a baba........annyira rossz!!!!!!!!!!Annyira közel volt, és mégsem.........reggel ilyen barnás trutyiként távozott a crinone belőlem, és akkor már rosszat sejtettem, és sajnos tényleg........
Most iszonyatosan szomorú vagyok.....tudom hogy arra kell gondolni, hogy elindult valami, és Zeke is ezt mondta, hogy ez egy kapufa volt, de majdnem gól, és legközelebb az lesz - de persze ez most nem vígasztal, iszonyatos fájdalmat érzek, nagyon szomorú vagyok!
Miért nem történhetett meg a csoda???? Miért nem??? Annyira bíztam benne, persze tudtam hogy minden benne van a pakliban, de akkor is....és most egy pillanat alatt elvették a reményt!!!
És a legrosszabb, hogy legközelebb júniusban mehetünk, mert el kell telnie a 3 hónapnak!Az iszonyatosan messze van!Hogy lehet ezt majd kibírni???

8 megjegyzés:

  1. Annyira sajnálom, pedig úgy szorítottam Nektek!Tudom, hogy mit érzel most, de 3 hónap múlva mi is újra megpróbáljuk és hamar eltelik ez az idő! Bár tudom, mennyire nehéz, de most már csak előre nézz és bízz a csodában továbbra is!
    Anita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sajnálom, csak előre lehet úgyis nézni, mást nem lehet tenni. Egyszer eljön a mi időnk is!

      Törlés
  2. Nagy ölelés. De látod sikerülhet a dolog, legközelebb már biztosan. Ez is kicsit közelebb vitt a célhoz. Hamar eltelik a három hónap... De megértem hogy szomorú vagy... Puszi Lovely

    VálaszTörlés
  3. Szia Eszter!
    Nagyon sajnálom :-(( Pedig azt hittem, hogy veletek megtörténik a Csoda!Most arra gondolj, hogy a szervezetednek pihire van szüksége, hogy a júniusi baba biztos, helyre kerülhessen!Tudom, most is megtettél mindent, de nem rajtad múlt!
    Nekem is régen ezt mondta a Zeke, hogy ennek is örülni, kell mert valami elindult, de tudom, hogy ennek nem lehet örülni.Akkor az ET utáni 1. vérvételnél 17,9 volt a HCG-m, de akkorra már meg is jött nekem rendesen utro mellett!!!
    Tudom nagyon nehéz most, de pár nap és újra tudsz bízni!

    Nagy ölelés!
    Edina

    VálaszTörlés
  4. Ó, Eszter, sajnálom. Én már nem merek örülni a pozitív terhességi teszteknek... Az a három hónap gyorsan eltelik majd, meglátod, kell is ennyi ahhoz, hogy az ember összekaparja magát lelkileg.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm az együttérző szavakat, jól esik...és kis erőt is ad talán!
    Eszter

    VálaszTörlés
  6. Sajnálom nagyon!!! Én még soha nem láttam pozitív tesztet! A 3 hónap hamar eltelik, ha már túl vagy ezen a sokkon! Jön a jó idő, a nyár, meglásd pikk-pakk itt a június! Nekünk minimum fél éveket kell várni a következőre!

    VálaszTörlés