Keresés ebben a blogban

2012. július 23., hétfő

A férjem szülinapja

Ma van az én drága férjem szülinapja,szóval itt is kívánok neki sok boldog szülinapot!!! Azt hiszem idén végre elmondhatjuk,hogy megkaptuk a legszebb ajándékot,ami lehetséges - persze ez jövőre talán még jobban igaz lesz,amikor már a kezünkben is tarthatjuk a kis pár hónapos babánkat:)

A hétvége jól sikerült,volt nagy vendégsereg,voltunk kb 25-30an. Persze sütöttem,főztem,de azért pihentem is,volt sok segítségem - így aztán nem volt olyan fárasztó,és este is egész jól bírtam a bulit. Jó volt ez a sok program,és kis pörgés,mert így gyorsan elrepült az idő - már csak 1 hét és mehetek a következő ultrahangra. Nagyon várom már,olyan jó érzés lesz hallani a szívhangot-és nagyon remélem minden rendben is lesz,de jól vagyok,szóval bízom benne hogy így kell lennie!
Terhestünet továbbra is csak a cici feszülés,de az legalább van. Lehet,hogy hülyén hangzik,de bizony néha jól megnyomom a mellem,és utána,mivel fáj,csak mosolygok magamban,hogy minden rendben van:))))

Ma történt egy szomorú dolog,el kellett altatni az anyósom kutyusát - szegényke nagyon öreg volt,és kb egy hete olyan nehezen vette a levegőt is.,..mi vittük őt le a dokihoz a férjemmel,én abban biztam,hogy tudnak segíteni,és adnak vmi gyógyszert neki,de a dokinő is mondta hogy szenved,és vagy ez,vagy sok kivizsgálás,és talán nyerünk kis időt de nem biztos. A döntés az lett,hogy ő már nem jött haza velünk! Rémes volt otthagyni őt,és bár nem az én kutyusom,de annyira kedves,aranyos volt, á,nem is ragozom,egyszerűen borzalmas érzés volt!!!!!! Agyilag tudom,hogy jobb ez így,de akkor is megvisel.....
Ilyenkor arra gondolok,hogy milyen érdekes ez,valakik elmennek,és mindeközben bennem meg ott fejlődik egy kis új élet,egy kis csoda! Szerintem más esetben sokkal jobban kiborultam volna egy ilyen történéstől,de most hogy tudom,minden kis idegeskedés árt a babánknak,annyira vissza tudom fogni magam,és egyszerűen tudatosan lenyugtatom magam.

Ma még egyébként balcsin vagyunk,holnap megyünk haza reggel,de hétvégére szerintem megint lejövünk majd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése