Keresés ebben a blogban

2012. július 16., hétfő

Első terhes uh: egy csodaszép kisbaba fejlödik bennem

Egy csodaszép babóca fejlődik odabent!!! 17mm petezsák,benne szikhólyag,és ha nagyon néztúk akkor kis pulzálás is:))) férjem bent volt velem végig,és kis képet is kaptunk,majd felteszem ha hazaérünk!
Új uh 2hét mulva lesz....akkora lesz szivhang,és szépséges embrió!

Zeke aranyos volt,vállalt minket,megnézte ő március 13-ra számol,én 14-re:).

Nagyon nézve lehet hogy volt még egy petezsák,de nem volt egyértelmű,le sem írtuk,de lehet hogy így indult.

Boldogok vagyunk nagyon!!!!!persze mondanom sem kell alig várom hogy majd hallhassam a szívhangot.

Holnap megyünk balcsira,és egy hetet maradunk is! Ott nagyon jó lesz a babónak,pihi,nyugi,és szépet fejlödhet!

7 megjegyzés:

  1. Eszter Drága!
    Gratulálok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A március 13. egy gyönyörű dátum, akkor született a kislányunk is!:)
    Piroska

    VálaszTörlés
  2. Eszter! Ez nagyon jó hír! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Eszter!
    Pár napja találtam rá a blogodra és végig is olvastam azonnal.
    Nagyon nagyon örülök, hogy sikerült az álmotok! Teljes szívemből kívánok minden jót, maradok hűséges olvasótok, az biztos. :-)
    Dorka

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Én is most találtam a blogodra. Ezentúl rendszeresen olvasni fogom. Gratulálok! Nagyon sok boldogságot a Babához!!!

    VálaszTörlés