Keresés ebben a blogban

2012. július 11., szerda

Mostmár a férjem is van az olvasók között! Beszéltem Fülöppel: lehet hogy még a héten kapok IVIGet?

Megmutattam a férjemnek a blogot! Vicces volt, pont ma ebédnél rékérdezett, hogy majd ha megszületnek a gyerekek enm akarok e ebből egy könyvet írni, arról a sok mindneről, amin átmentünk :) - azt hiszem ez volt a végső lökés - szóval mostmár ő is az olvasóim között van! Üdv itt Drágám!!! :))) - remélem mostantól a szépséges, békés babavárás boldog pillanatiról írok majd, és a Te bekapcsolódástól kezdve rossz hírt nem kell már itt bejegyzésként írnom!

Felhívtam Fülöpöt. Nem volt könnyű elérni, de sikerült. Meglepő, de kedves volt! És ezt a szépséges hcg eredményt egyáltalán nem fikázta le!!! :)))) Érthetetlen, mintha skizo lenne, most egy tündéri aranyos emberrel beszéltem, bezzeg hétfőn! Szóval azt mondta, ő már szíve szerint beadná nekem pénteken az IVIGet, bár úgy emlékszik valaki mintha már lenne aznapra, de az nem jelentkezik, szóval, holnap hívjam újra, és ha addig sem jelentkezik, akkor mehetek én. Persze még az is benne van a pakliban, hogy hazaküld péntek reggel a kórházból....szóval kicsit bizonytalan, de azért próbálkozik. Az viszont 100%, hogy legkésőbb jövő héten megkapom. Na erre nem számítottam - kicsit keresztül is húzta a terveinekt, hiszen holnap reggel le szerettünk volna menni balcsira - de természetesen ez elsőbbséget élvez! Ilyenkor kicsit minidg úgy érzem, hogy a férjem nehezen viseli ezeket, de túl kell lennünk rajta, és jobb minnél hamarabb. Persze az idegesítő, hogy lehet, hogy lukra maradunk itthon - de ez Fülöpnél minidg benne van a pakliban. És így ha pénteken megkaphatom, akkor jövő héten az UH után lemehetünk balatonra nyugodtan, úgyis akkor lesz a Drágám 31. szülinapja, és készülődhetünk ott arra, ünnepelhetjük ott majd nyugodt szívvel, tudva, hogy bennem az óvó ivig is - és minden redben lesz!
Igazából egyáltalán nincs kedvem ehhez az ivigezéshez - de tudom hogy kell! Ez a legkevesebb amit a babáért/babákért megtehetek :)))))))) - na holnap késő délután hívom Fülöpöt, akkor kiderül, hogy van esély a péntekre!


4 megjegyzés:

  1. Annyira jó téged olvasni :) Erőt ad az írásod! De tényleg! Vigyázz magatokra :)

    VálaszTörlés
  2. Ez csodálatos Eszter!!
    Emberileg mindent megtettetek, a Jó isten is veletek van! Csak így tovább!!
    :- )))) sztem nem csak egy valaki van odabent :- ))))

    Egy kis érdekesség.. gondoltam hátha érdekel:

    A terhesség nem a teher szóból alakult ki, hanem a terehes kifejezés „torzult el”.
    A „terehes” Kazinczy nyelvújítása, amit a tereh ősi magyar szóból kreált, amelynek jelentése:

    térben-időben kiterjedő gyönyörűség
    pl: "még nézni is tereh..".
    Így a terhes nő jelentése: térben-időben kiteljesedő gyönyörűségben lévő.
    ezt éled át most Te is!!!! :- )))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De kedves Tőled, hogy ezt leírtad!!!!!!!!!!!Ez csodálatos, mostmár rögtön megszerettem a szót, ettől kezdve másképp nézek rá, és majd boldogan használom!köszönöm :)))))

      Törlés
  3. Üdvözöm a Kispapát az olvasók táborában! :-)

    Eszter, remélem hogy holnap vagy jövő héten megkapod az ivig-et, hogy utána kicsit nyugodtabban élvezhesd a Balatoni nyarat!

    VálaszTörlés