Keresés ebben a blogban

2012. július 9., hétfő

Mai hcg:777!

Huh,először nem tudtam örüljek e vagy sem,kicsit többre számítottam. Gyorsan fel is hívtam Fülöp dokit,aki egy oltári paraszt volt a telefonban,már bocsánat,hogy ezt írom. Mondom neki az eredményt,mire közli,hogy ez harmatgyenge,és szóljak hogy ha 1000 felett van. Ja és iviget nem kapok a héten,üljek nyugton a seggemen,már más van beírva más,majd jövő héten,meg majd ha 1000 felett vagyok,végül szokás szerint rámtette a telót. Gondolhatjátok hogy kialadtam! Ha egy orvos lefikázza az eredményemem,ami szerintem is csak épp jó.....igaza van Zekének,nem szabad ezt a hcgre rohanást csinálni,mert csak idegesíti magát az ember. Felhivtam a laborost is,ő azt mondta hogy ez szuper eredmény,nyugodjak meg,menjek el még szerdán,és akkor már tutira 1000 felett lesz. Persze azóta ezt nézegetem a neten,nos azt írják,hogy a tanköny szerint a hcg 48-72 óránként duplázódik az elején,azaz kétnaponta 1,5-2x érték lesz. Ebben a tartományban benne vagyok,szóval minden ok! És persze még az is bezavarhat,hogy ki tudja hány baba van odabent....
Igyekszem megnyugodni,de még mindig remegek! Alig várom,hogy túl legyek az ivigeken,és hagyjam a fenébe a Fülöpöt,akkor jönnek majd a nyugodt babavárós napok.
Sajnos az uh még messze van,de szerdán remélem kapok még egy megerősítést,egy bőven 1000 feletti hcgvel!

Egyébként a hasam puffadása szinte teljesen lement. Ez vajon normális?!? Nem tudom mi hogy működik,persze nekem most kellemesebb így,de mindig kicsit aggódok,hogy ez nehogy rosszat jelentsen.

Na igyekszem megnyugodni,bizakodni és pozitívnak lenni!!!!!! Ez kell a kicsi/knek!

5 megjegyzés:

  1. Szia! Én vagyok a 2 nap különbséggel transzferes, tesós, egy embriós, Sejtjeinkes Zsuzsi :) Szerintem ez a hcg eredmény tökéletes, a haspuffadásom pedig nekem is teljesen elmúlt pár napja...pedig nem kicsit puffadtam 23 leszívott petesejt és "kissé" túl magas hormonszint után. Ugyan az UH még nekem is nagyon messze van, de a tesztem továbbra is nagyon erősen pozitív, nem hiszem, hogy gond lenne, hogy lement a puffadás, az enyhe vagy közepes túlstimu tünetei enyhülnek az 5. terhességi hét körül.
    Ne aggódj, minden rendben, ez egy jó magas hormonszint!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsuzsi, köszi a bíztató szavakat!
      Mikor lesz Nálad az uh? Olyqn jó, hogy kb pont egyszerre haladunk! Remélem márciusban már a szülési félelemeket tárgyaljuk ki:))))))

      Törlés
    2. Hú, hát nekem még nagyon sokára, még majdnem 3 hét, mert a Dokibácsim szabin van épp :) Azért ma én sem bírtam a kíváncsiságommal és elmenem egy hcg-t nézetni :) Így másodszorra sem kevésbé izgulok mindenen... Ennek alapján is nagyon egyszerre haladunk :) Nekem pont 2 nappal korábban volt a transzferem és szinte pont a mai értéked duplája lett, nagyon hasonlóan termelnek a Babáink :) Csak így tovább! :)
      Zs.

      Törlés
  2. Szia Eszti,
    Gratulálok Neked nagyon!!! Nem semmi, hogy lehet hogy ketten is vannak odabent :-)).
    Mi volt az, amit most másképp ereztel a sikeres beülti alkalmával? has görcsölés, szurkálás ilyenek voltak?
    puszi,
    Lovely

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy! Érzésekben nem volt semmi különösen, maximum annyi, hogy most a túlstimus hasfeszülős, felpuffadós tüneteim egyáltalán nem enyhültek a vérvételig, sőt....szóval úgy néztem ki mint egy 20 hetes kismama....de nem volt egyéb terhes tünet, és egyenlőre azóta sincs semmi.....

      Te hogy vagy? Mi van Veletek?
      puszi, Eszter

      Törlés