Keresés ebben a blogban

2012. július 15., vasárnap

Várom a holnapi UH-t, szokás szerint azért tele izgalommal

Alig várom a holnapi UH-t. Na jó, persze hazudnék, ha azt mondanám nincs bennem izgalom - naná hogy van, sőt...egyre inkább van, ahogy közeledik a nagy pillanat! Remélem mindent rendben fognak találni, de így kell lenni, és bízom benne, hogy az "izgalmas" rész csak annyi lesz, hogy kiderül hányan laknak odabent! Nem szeretnék találgatni, de én talán kicsit inkább úgy érzem, hogy ketten lesznek - de majd meglátjuk, és persze örülünk az egynek és a kettőnek is, csak egészségesek és szépen fejlődők legyenek! Egyébként nem nagyon vannak egyenlőre terhességi tüneteim, igazából a ciciim feszülésén túl kb semmi, és az is egyenlőre teljesen elviselhető, hiszen edzett vagyok én a sok hormonkezelés miatt.... Nem tagadom néha megfordul a fejemben, hogy örülnék egy kis émelygésnek, hányingernek, hogy még biztosabb lehessek, és ezek is arról biztosítsanak, hogy minden jól alakul a pocimban - de lehet hogy később még visszasírom, hogy most ezt írtam :). 

Reggel el kell mennem a MÁV-ba a zárójelentésemért, na biztos azt sem lesz egyszerű megszerezni, Fülöppel semmi sem egyszerű, utána szerintem kicsit bemegyek dolgozni, hogy jobban teljen az idő.

Délután fél 5-re pedig megyünk Zekéhez!!!!!!!!!!!!Holnap nagyon jó hírekkel szeretnék jönni este az UH után, kérlek gondoljatok ránk megint!

1 megjegyzés:

  1. Zúg olvasód vagyok ... immár felfedtem kilétem :))), nagyon szorítunk nektek holnap!

    VálaszTörlés