Keresés ebben a blogban

2012. július 25., szerda

Lassan telik az idő....türelmetlenül várom az UH-t :)

Lassan telik az idő hétfőig....annyira várom már azt az ultrahangot! Tegnap a férjem megpendítette, hogy nem akarok-e elmenni a héten vhova egy uh-ra, mert látja, hogy izgatott vagyok! A kis drága, na persze nem tagadom, izgatott vagyok, de szerintem ő is az :)))). Aztán végül meggyőztük egymást, hogy nem lehetünk ilyen türelmetlenek, még bő 7 hónap mire megszületik a kisbabó, addig bizony még sok ilyen két hét fog eltellni, szóval igenis kibírjuk hétfőig! És hétfőn pedig remélem meghallhatjuk azt a bizony csodálatos hangot, a mi kicsikénk szívdobogását!!!!!!!!!!
Holnap leszek 7 hetes, vagyis Zeke szerint ma vagyok 7 hetes. Azért ez már nem semmi, majdnem két hónap! Ha így nézem, akkor egész gyorsan repül az idő :) -  na persze ebben benne van az a 2 hét is, amikor is mindenki terhes minden hónapban - nem is értem minden számolják bele a mensi és peteérés közti időszakot, de így van kitalálva.
Tünetekkel továbbra sem büszkélkedhetek nagyon, a cicik feszülnek - ezt ellenőrizzük is folyamatosan, mert ez ad egy kis bizonyosságot, hogy minden rendben van. Ezen kívül talán azt mondhatom hogy a szagokra érzékenyebb vagyok, bár ezt inkább csak a férjem hozta fel, én anniyra nem vettem észre - bár tény, hogy van ami tényleg nagyon orrfacsaró mostanság (főleg szegény kiskutyám kajái:). Meg 3 éjjel, vagyis este, is volt olyan, hogy alig bírtam elaludi annyira égett a gyomrom, kekszet kellett egyek, hogy elmúljon - ez nem egy tipikus tünet, de nekem eddig ilyen nem volt, szóval ezt is ide kell soroljam.
Jaj a héten, de legkésőbb jövő hét elején hívnom kell Fülöpöt, és könyörögnöm az újabb IVIG-ért!Nincs kedvem! Olyan jó lenne, ha kivételesen nem kötekedne majd, és azt mondaná, hogy rendben, kapja az IVIGet, el van intézve hogy a szabadágom alatt XY adja majd be.......de azt hiszem ez egy álom csupán, de mindegy, akármilyen is lesz, nem fogom annyiban hagyni, meg kell kapnom és kész!

Zsuzsa hogy vagy??? Olya rég hallottam rólad, szóval ha olvasol, akkor adj hírt magadról, gondolok Rád sokat, és máshogy nem tudok írni Neked, ezért bocsi, hogy itt kérdezek!

2 megjegyzés:

  1. Szia Eszter! Persze, hogy olvaslak :)) Köszönöm a kérdést, megvagyok, jól vagyok, bár én is iszonyú türelmetlen vagyok már...Mi is hétfőn megyünk UH-ra, nekünk ugye még csak ez lesz az első. Ha a mensitől számítom, ma vagyok 7+3 hetes. Valami nagy szobrot fogok emeltetni magamnak, hogy eddig kibírtam ebben a nagy tudatlanságban :D Tünetem, hol van, hol nincs. A cicim néha feszül, néha nem. Elég gyakran van hányingerem és a hasam is fájdogál néha, sőt ahogy Te is írtad, elég sokszor ég a gyomrom. Ez egyébként tipikus tünet a terhesség elején (és majd a végén is az lesz :))Nagyjából ugyanezeket éreztem a Kisfiammal is ebben az időben.
    Rettentően várom a hétfőt, felénk is lassan telnek a napok :)

    Zsuzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy jól vagytok!!! Akkor remélem hétfőn mindektten csupa jóhírről számolhatunk majd be, és az uh-n minden rendben lesz, hallhatjuk/láthatjuk majd a szívhangot! Kitartás hétfőig :)

      Törlés