Keresés ebben a blogban

2012. július 5., csütörtök

Első ébredés reggel, mint hivatalos kismama

Köszönöm a sok-sok jókívánságot, és gratulációt, és azt, hogy ennyien vekünk együtt örültök!!!!!
Szinte még minidg felfoghatatlan ez az egész csoda :).... ma reggel csináltam is egy tesztet, hogy lássan, valóban működik-e, tudok e én is pozitív terhes tesztet produkálni, és igen, íme:



A tegnapi nap egy rohanás volt, azért nem is tudtam írni, mert estére hulla voltam. De most bepótolom, és beszámolok.
Szóval reggel 9-re érkeztünk a BMC-be, gyors vérvétel volt. Lenti részen alig volt egy lélek, kérdeztem is, hogy mi van, erre mondták, hogy nincs ma sem Zeke, sem Koncz. Na ezen kicsit szomorkodtam, hogy azért jó lenne, ha Zeke ott lenne, vele megbeszélni a dolgokat, stb....de hát ez van. Ez után felküldtek mindket Szűcs doki rendelője elé várakozni, mert majd ő mondja el az eredményt. Itt üldögéltünk kb 1,5-2 órát, dög meleg volt. Ez után jött az asszisztensnője a hcg eredményes dossziékkal - legalábbis én biztos voltam benne, hogy ezek azok! Majd Szűcs doki elment transzfereket csinálni....huh, na akkor már tiszta idegek voltunk: nekem izzadt a tenyerem, a férjemnek meg jéghideg volt a keze :). Szerencsére nem volt el sokáig a doki, jött is vissza kb fél óra után - nagyon izgultunk, tudtuk, hogy most mindjárt hívni fog....először hívott egy lányt, aki nem volt ott, majd utána rögtön engem. Beléptünk a szobába, még le sem ültünk, és ő közölte: Gratulálunk, Ön terhes, valószínűleg ikrekkel, mert elég magas, 219-es lett a hcg-je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - mennyi ideje várom ezt a mondatot! Hányszor elképzeltem már, hányszor álmodtam erről! És persze az életbe minden más egy picit, sosem gondoltam volna, hogy Szűcs dokitól hallom majd ezt a csodás örömhírt. Én remegtem a hír hallatán, kb talán annyit mondtam, hogy dejó, dejó...de nem is emlékszem, annyira sokkban voltam. Aztán leültünk és kérdezte milyen gyógyszerket kapok, felírt mindent, Agolutint nem tudott adni, de adott helyette egy receptet, és azzal a Pharmafutárral rendelhetünk. Végül mondta,  hogy csütörtökön mehetek az első UH-ra, és ennyi! Mi meg óriás mosollyal jöttünk ki az ajtón, és hatalmas boldogságot éreztem. A lépcsőn lefelé persze már zokogtam, folytak az örömkönnyek rendesen.
A parkolóban gyorsan beadta a férjem az aznapi injekciókat, vicces volt, ott álltam felhúzott szoknyával, de nem érdekelt! Gyorsan megírtam a fórumos csajsziknak az örömhírt, hát...hatlamas volt az öröm náluk is. A kocsiból aztán felhívtuk azokat, akik tudtak a lombikról, szülőket, tesókat, és a legközelebbi barátokat. Mind nagyon boldogok voltak, persze mondanom sem kell, eközben még jópárszor elsírtuk magunkat - még a férjem is megkönnyezte a dolgokat.  

Délután felhívtam Fülöp dokit a lányok noszogatására. Be is hívott már tegnap délutánra. Persze megint szokásos 2 óra várakozás.... felírt gyógyszereket: a clexanet felemelte 0.6-ra, és írt dalacin hüvelykenőcsöt is. Ezen kívül beszélt valamit a szteroid szedésről, de végül ezt nem fejezte be, elkalandozott, én meg szintén elfelejtettem, de még visszatérünk rá. IVIG-gel kapcsolatosan: 3 emelkedő hcg után beadja, azaz a jövő hét során! Holnap is mennem kell egy hcg-re, meg hétfőn is: remélem szép duplázódás lesz, és akkor a tervek szerint szerdán kapom majd az IVIG-et.

Huh olyan fura, és hihtetelen ez az egész!!!! Eddig minidg felkészült voltam, mindennek utána olvastam, de most semmit sem tudok :) - olyan jó lesz ebben az ÚJ témában elmerülni! Olyan jó lesz végre kismamás dolgokat olvasgatni!!! Persze még van bennem egy belső hang, hogy nem szabad még nagyon beleélni magam, pedig régen mindig azt mondtam, hogy csak legyek terhes, és utána nem fogok izgulni....na ez persze nem így működik. De azért hiszek benne, hogy minden rendben lesz, csak még kell kis megerősítés. De erre jó lesz a hcg vérvétel és majd az UH. Ilyenkor csigalassúsággal megy az idő...de ehhez hozzá kell szoknom, ez lesz mostantól egészen márciusig!!!! :))))))))))))))))))))))))))

Majd még írok, mert annyi sok gondolat van bennem, de irtó melegem van, és kicsikét dolgoznom kell......

Még egyszer köszi, hogy itt vagytok velem!!!!

7 megjegyzés:

  1. Drága Eszter! Nagyon-nagyon boldog vagyok,hogy sikerült!! Remélem,egyszer nekünk is!!!Vigyázz nagyon magadra és a picurokra!!!


    Üdv:spongya

    VálaszTörlés
  2. Drága Eszter! Annyira jó ezeket olvasni - ma is sikerült megbőgetned...fránya hormonok... :-)
    Igen, terhes vagy! Kismama vagy! Barátkozz meg ezekkel a szavakkal, mert most már közvetlen részei az életednek! Csak így tovább, ilyen szép eredményekkel!!!

    VálaszTörlés
  3. Hurrá... gratulálok! Vigyázz magatokra:)

    VálaszTörlés
  4. Eszter!
    Újra nagyon gratulálok Neked! Nagyon jó volt olvasni a soraid!
    Múltkor írtam, nem tudom emlékszel-e rá, hogy 2 nap különbség volt az ET-ink között. 1 embriót kaptam. Nálunk nincs vérévétel, de én is pozitívat teszteltem :)

    Zsuzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsuzsi, de örülök, hogy jelentkeztél, és ilyen jó hírekkel :)))))) - gratulálok Nektek!!! Minden jót, remélem jövőre ilyenkor már Ti is és mi is babázni fogunk :).
      Lesz vérvételed? Uh mikor?
      E.

      Törlés
    2. Köszi :)
      Nálunk nincs vérvétel és mivel júliusban a Dokibácsik szabin, így UH is csak 3 hét múlva...Jó lett volna hamarabb menni, de hát a Babához türelem kell ugyebár...:)
      A pici barna maszat miatt ne aggódj, mikor a Kisfiamat vártam, nekem 2 hétig volt legalább, de semmi gond nem lett! Ez nagyon gyakori az elején. Pihenj sokat és csak nyugi és öröm, nagyon szép a hcg szinted!!!
      Zs.

      Törlés
  5. Hát ezt most jóóól megkönnyeztem :) Gratulálok!! Nagyon boldog babavárást!

    VálaszTörlés