Keresés ebben a blogban

2012. július 2., hétfő

T-2: Holnapután vérvétel

Meg volt szombaton az esküvő. Nagyon szép lagzi volt, minden csodásam meg volt szervezve, és a helyszín pedig gyönyörű és nagyon elegáns volt. Én is egészen jól bírtam, pedig volt vagy 40 fok a templomban - akkor azért kicsit ki voltam, totál le is izzadtam (még jó, hogy lányként egy könnyű kis nyáriruhában lehettem, azt elképzelni sem tudom szegény fiúk hogy bírták az öltönyben). A vacsin, és a bulin végig üldögéltem, szóval igyekeztem kímélni magam amennyire csak lehet, bízom benne, hogy nem ártottam ezzel a babáknak.
a legjobb pedig, hogy tegnap visszaszöktünk balcsira! Szóval szerdáig itt leszünk! Úgy döntöttünk, hogy ebben a nagy melegben úgyis pihennem kéne, a férjem meg innen is tud melózni, szóval visszajöttünk, itt ugyanis azért sokkal jobban elviselhető a hőség. Tegnap este lementünk kicsit sétálni a parkba, és hosszas dilemmázások után végül megfürödtem a Balatonban, ami nagyon jól esett. Remélem nem ártott, de úgy hiszem, hogy ami jól esik, azzal csak nem árthatok....
Holnap után vérvétel! Azért hazugság lenne azt mondani, hogy nem izgulok, de egyenlőre még egészen jól vagyok. A hasam egyébként továbbra is eléggé fel van keményedve, esténként már úgy néz kis, mint egy félidős kismamáé, reggelente kicsit jobb. Nem is emlékszem, hogy a múltkor mikor lett jobb, mikor ment le ez a puffadás - de legalább most hasznát veszem a blognak, és visszaolvasok, hogy hogy is volt ez a legutóbb. Én egyenlőre ennek örülök, hátha ez azt jelenti, hogy a kisbabák alaposan befúrták magukat már a nyálkahártyába, és elkezdtek sok-sok hcg-t termelni - bízzunk benne, hogy szerdán ez számszerűen is beigazolódik majd! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése