Keresés ebben a blogban

2012. július 30., hétfő

Csodás szívdobogós UH:) - 7+5naposan

Mai uh-n: 14mm babóca,és csodás kis szívdobogás! Láttuk ahogy ver a kis szive,illetve ilyen ekg szerű hullámokat is mutattak:)- Zeke szerint minden rendben,korának tökéletesen megfelel!
Új uh két hét múlva,a három hetet mondtam hogy nem bírom ki:)-azt ígérte Zeke doki,hogy addigra már kis emberformájú manó lesz belőle:)
Köszi a sok-sok drukkot!

Ja és felhívtam Fülöp dokit is,normális volt,és holnap kell újra hivnom,valószínű Spánik doki adja be majd az iviget! Persze ez csak kivételes eset,stb...de nem is baj,a lényeg,hogy remélem ez is sínen van!

9 megjegyzés:

  1. Szia Eszter!
    Hatalmas gratula!!!
    Mondtam én, hogy együtt haladunk, mi is ma voltunk UH-on és a mi Babánk is 14 mm :D
    Ja, én mi is 2 hét múlva megyünk újra :)
    Puszi és szívből gratulálok!!! :)
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juhééééééééé, nagyon örülök Nektek is! Akkor a kisbabóink tényleg fej-fej mellett haladnak, nagyon kis ügyesek :).
      Remélem két hét múlva hasonlóan csodás infókat cserélünk majd ki!!!!
      Te kaptál már beutalókat vvre, vagy védőnőhöz vagy ilyesmi? És hova mész genetikaira, vagy mikor jelentkezel be? Remélem nem baj,hogy kikérdezlek, de szerintem ki kell használnunk hogy pont egyidősek vagyunk :)))
      Vigyázz magatokra!!!
      E.

      Törlés
    2. Persze, egyáltalán nem baj. Sőt, ha gondolod, cserélhetünk majd e-mail, skype vagy facebook elérhetőséget és akkor bővebben meg tudjuk ezeket tárgyalni :)
      Szóval az első terhes laborhoz nekem ma meg is volt ott helyben a vérvétel. A védőnőhöz még nem sietek, majd szerintem 2 hét múlva küld hozzá a Dokibácsim.
      12 hetesen mindenképp elmegyek egy kombinált tesztre az Istenhegyi Géndiagnosztikára, a Kisfiammal is ott voltam 12 és 18 hetesen is. Sőt, az AFP-t is náluk csináltattuk, mert nem volt idegrendszerem 2 hetet várni az eredményre. Ott másfél óra volt :)4 éve olyan 9-10 hetes koromban jelentkeztem be a kombinált tesztre, most is így fogom szerintem.
      Ha van még bármi, ami érdekel, nagyon szívesen segítek, ha tudok, akár itt, akár valami "privátabb" formában :)
      Zsuzsi

      Törlés
    3. Aranyos vagy, köszi a sok infót!
      Én kérdeztem Zekét, de engem nem küldött laborba, azt mondta az ráér, mert a lombik előtt úgyis úgy kivizsgált, és annyi vérvételem volt, majd csak később kell mennem....ez furi kicsit, de hát ezt monda. Én is istenhegyire szeretnék menni a 12. héten az tuti :).
      A védőnőhöz meg én majd a következő uh után megyek, és akkor jelentekezem majd be a genetikára is, vagy lehet hogy oda jövő héten bejelentkezek, hoghy tutira legyen hely időben.
      Benne vagyok egy privátabb csevejben is szívesen - a mailcímem: kteszterbarbaraKUKACgmail.com, a többi elérhetőséget meg majd ott kicseréljük :).
      E.

      Törlés
  2. Gratulálok Eszter!Remélem Zeke végre nekünk is összehoz egy babát. Vigyázz nagyon magatokra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy legyen, drukkolok hozzá!!!!!!!!és köszi a drukkokat, és hogy velünk örülsz :)

      Törlés
  3. Szia Eszter! Én is gratulálok!!!!!!!

    VálaszTörlés