Keresés ebben a blogban

2012. július 13., péntek

Első IVIGem,mint kismama - 4 hét múlva remélem jöhetek a következőért!

Kapom az IVIGet!!!! Szuper:) legutóbb amikor itt jártunk azt kívántuk,hogy jöhessünk pár hét múlva újra,úgy hogy kisbaba van a pocimban - és ez most teljesült!!!!!! Most azt kívánom megint,jöhessek újra pár hét múlva az utolsó ivigre,és addig fejlődjenek szépen a bentlakók,akárhányan is vannak!

Reggel jöttem fél 8-ra,bejelentkeztem és vártam a fél9-et,hogy jöjjön Fülöp. Jött is,hívnom sem kellett,és már a folyosón felismert,tudta ki vagyok,miért jöttem. Ez után kis várakozás,majd bevonultunk a vizsgálóba,ahol neki melege volt,így totál kigombolta az ingét,majd megvizsgált (ez szar volt,de túlélhető),szóval volt egy közelebbi találkozásom a nagy,szőrös hasával:)))
Kis papírmunka,majd felküldött a szülőszobára. Itt ugye szokásos izgalom,lesz e szabad ágy?!? De mint kiderült ennek a parának vége,ugyanis egy kedves sorstárs mult heti könyörgésének hála,már nem kell szülőszoba,hanem az előtérben,egy fotelben fekve is megkapható az IVIG:)))- szóval itt vagyok épp,ebben a csodaszékben! Remélem mindenki egészséges kisbabát szül,miután itt lecsepegett neki a manna!
Ja és még egy kis infó: nem merem elkiabálni,de egy kedves nővér közreműködésének köszönhetően,lehet,hogy megúszom a bentalvást. Na persze ezt nem szabad nagy dobra vernem....én nem is,csak itt most közzétettem mindenki számára. Persze Fülöp tiltakozott,de talán meggyőztük - de majd akkor biztos ez,ha már úton vagyunk haza.

Vicces szitu történt az előbb:itt ült és evett egy apuka,majd hoznak egy cuki csecsemőt,hogy maga mit csinál,nem is érdekli a gyerek,mert visszük le,vagy ez nem a maga gyereke,nem lánya van?! Majd feláll,nézi,közli,hogy nem azt hiszem nem az én gyerekem...majd nézi tovább,ja lehet h mégis?!? Jót nevettünk:)))

2 megjegyzés:

  1. Szia Eszter!
    Hatalmas gratula, nagyon örülök, hogy így alakulnak a dolgok;)
    Neked egyébként hogyan derült ki, hogy kell az IVIG? Még lombik előtt elkezdtétek az utánajárást ugye? És csak a sikertelenek után néztetek vérvételt, hogy valóban kell-e ugye? Bocsánat a sok kérdésért...remélem lassan már hazafele mentek;)
    Rita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello!
      Volt egy lombikom, de azt igazából számon sem tartom, és igen, utána azonnal elkezdtük az utánajárást, és a teljes kivizsgálást, mert rájöttem, hogy nincs értelme lombikozni, ha nincs megvizsgálva minden, ahhoz az túl nagy teher, kockázat....mindent végigjártunk, végül eljutottam Fülöp dokihoz is, és így kerültem a bűvös IVIG ösvényére....
      Nagyon bízom benne, hogy hat majd az IVIG, és márciusban egészséges kisbabá(i)m születik(nek). De annyi biztos, hogy csodás, hogy már oda eljutottam, hogy erről beszélhessek, és hogy holnap készülök, az első nem peteérést figyelő UH-ra, hanem babanézősbe :).
      Nyugodtan írj, ah van bármi kérdésed, és tudok segíteni!

      Eszter

      Törlés