Keresés ebben a blogban

2012. július 3., kedd

Holnap vérvétel: 24 óra múlva vagy a legboldogabb emberek leszünk vagy megint vár ránk a rettenetes csalódottság??!!

Holnap vérvétel!!!!!!Ez is eljön,a várva várt vagy inkább nem várt pillanat.... Olyan jó lenne boldogan eljönni,és szép magas hcg eredményt kapni! Ezt persze minden ilyen vérvétel előtt leírom,és mindig ezt kívánom,ebben reménykedek - de ez szerintem normális is,hiszen kell hogy reméljen az ember.
Eddig alig izgultam,most viszont kicsit elkezdődött bennem ez az érzés. Eddig kibírtam,hogy ne böngésszek semmit sem a neten,ma viszont elkezdtem keresgélni,hogy mi van a haskeményedéssel,a légszomjjal...megnéztem ugyanis és a múltkor a vérvételre már lement a hasam. Persze lehet hogy most a több hormon miatt nem ment még le,de nyilván kombinálgatok,hogy mi van ha azert nem ment le,mert a bent lakók elkezdtek szépen hcg-t termelni?!?Mennyire csoda jó lenne!!!!!!!! Holnap minden kiderül....reggel 9-re megyek. Kérlek Titeket imádkozzatok értünk,gondoljatok Ránk,hogy végre valóra váljon az álmunk,és holnaptól hivatalosan is kismami lehessek!!!

4 megjegyzés:

  1. Ismeretlenül bár, de nagyon drukkolok nektek!!! Gondolok majd rátok! Nemrég óta olvaslak, de vmiért itt ragadtam és veletek együtt izgulok,hogy végre teljesüljön az álmotok :)Holnap jövök, szívből kívánok,hogy jó hírt kapjatok.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szorítok!! Viszont már most is hivatalosan is kismama vagy!!! Mióta veled vannak a babácskák! :))) Eszméletlenül szorítok!!!

    VálaszTörlés
  3. Szia Eszter,
    Eddig csak a háttérből szurkoltam Nektek zugolvasóként, de most muszáj elmondanom, hogy én abszolút úgy érzem, hogy sikerült ez a beültetés és szép magas hcg szintet fognak nálad mérni :) Drukkolok nagyon!!! +++++++

    VálaszTörlés
  4. Szia Eszter ismeretlenül is nagyon nagyon drukkolok Neked!!!!! Szorítok!!!!! Zsofi

    VálaszTörlés