Keresés ebben a blogban

2012. július 6., péntek

Mai hcg:393:)))) - szépen haladunk!

Reggel 9-re mentem ma a vérvételre a Bálint Analitikába. Utána rögtön jöttünk balcsira....
Ahogy megérkeztünk és elmentem pisilni,egy icipici barnás cucc jött ki,a maradék dalacinnal. Hülye dalacin,halálra rémített,nem is mertem várni tovább,telefonàltam az eredményért,és 393 lett a hcg:))))))))))
Boldog vagyok,szépen alakul minden,de jól beparáztam! Be is vettem gyorsan egy fél pipolphent.
Felhívtam Zekét,aranyos volt,mondta,hogy tudja,hogy terhes vagyok,örül nagyon. Mondtam neki a mai eredmenyt is,azt mondta szuper,csak így tovább - de szerinte ne nézegettesem a hcgt,mert felesleges,ne idegeskedjek.
Módosított az uh időpontján,jövő hét utáni hét hétfő,azaz 16-a. Azt mondta annak van értelme,akkor már jól látható hogy egy vagy két baba van e. Ez elég messze van,de addig is ott lesz mint megnyugtatás a hétfői hcg is. Majd a magánrendelésre megyek,délután még kérek majd időpontot.
Kicsit fáj a hasam,van egy olyan megjövős érzésem,de tudom,hogy ez normális.
Mostmár minden rendben kell legyen! De ettől függetlenül még mindig olyan nehéz felfogni és elhinni....de minden rendben lesz,márciusban megszületik/születnek egészségesen!!!
Hétfőn újabb hcg,addigra már 900 felé kell járjon! Remélem nem lesz több ilyen ijesztegető vérzésszerű sem...

1 megjegyzés:

  1. Juhuuuu. Van kedved olvasgatni? Kuldok meghivot a blogomba, azzal is megy az ido :-) Irj ide: favicsponteszterkukacgmailpontcom

    VálaszTörlés