Keresés ebben a blogban

2012. július 8., vasárnap

Remélem végleg vége a barnás ijedelemnek,és mostantól felhőtlen babavárás jön!

Ma még semmi olyasmi nem jött ki belőlem,aminek nem kéne,hála Istennek! Remélem mostmár 8 hónapig így lesz,és akkor majd kibújik/nak a kis bentlakó/k.
Tegnap este amikor benyomtam a crinonet,akkor az applikátor még picit olyan lett,de azóta semmi:)

Ma letöltötte a férjem a telójára a "9hónap" elnevezésű app-et:))) - már rég óta nézegettük,de eddig ugyebár nem volt értelme. De most van,és ez szuper!!!! Nagyon jó kis progi,hétről hétre írja le,hogy mi történik odabent. Persze még az elején vagyunk nagyon,de akkor is tetszik. Fantasztikus,hogy ilyenkor milyen gyorsan alakul ki a baba összes pici szerve,nagyon érdekes. Majd az UH után azt tervezem,hogy mindig bemásolom ide is azt a pár mondatos infót amit ad a hetek elején. Addig még nem,azt szeretném megvárni, szeretném ha biztosan tudnàm,hogy minden a legnagyobb rendben zajlik. Persze nagy igazság,hogy egy terhesség az 9 hónap para,mert mindig van min izgulni,de valahogy úgy érzem ez az eleje akkor is sokkal parásabb...na mondjuk majd meglátjuk mit írok pár hónap múlva!
Egyébként nem tudom Ti hogy vagytok vele,de én utàlom azt a szót hogy terhesség! Nekem ugyan ez nem teher,sőt,ez a várva várt igazi boldogság:))))-szóval majd ha már lehet róla beszélni és kérdezik,én tuti azt fogom mondani hogy "babát/kat várok". Tudom,hogy van egy olyan bejegyzésem pedig,aminek ez a címe,hogy terhes vagyok...,de aznap mégis ez a kifejezés annyira jól esett,amikor Szűcs doki kimondta,hogy így kellett leírnom!

Izgulok persze a holnapi vérvétel miatt,már szeretném látni azt az 1000 körüli eredményt,és ha Fülöp dokinak elég a három emelkedő hcg,akkor bízok benne,hogy én is megnyugszom vele az UH-ig!

A hasam továbbra is eléggé felkeményedett,és nagy,de talán egy picit mintha enyhülne...mondjuk sokat iszom nagyon,és pihenek,ez biztosan segít. De igazából nem zavar,ez legalább mindig emlékeztet erre a csodára,és elgondolkodtatt,hogy milyen jó lesz,amikor a baba/babácskák növekedése miatt lesz ekkora!

Holnapra kérlek gondoljatok ránk,hogy szép magas,és már 4jegyű hcg-vel jöhessek!!!!!!!!



1 megjegyzés:

  1. Kedves Eszter, nagyon drukkolok, várom a mai napi eredményeket. Remelem, a barna mar a múlté!!!!! Én sokáig barnaztam, majdnem a 10.hetig, és aztán minden rendben volt. Ne izgulj, minden ok lesz! Kitartás!!!!!!!!

    VálaszTörlés