Keresés ebben a blogban

2012. június 29., péntek

Holnap esküvőre megyünk, és közben már csak 5 nap van a vérvételig

Köszönöm a sok bíztató szót, jól esett! Kicsit jobb a hangulatom már, tegnapelőtt bevettem a pipolphent, majd egész nap aludtam szinte, csak enni keltem fel. Tegnap nem vettem be, olvasgattam napközben, de este újra bevettem, szóval úgy aludtam mint a bunda, most ébredetem nemrég. A haspuffadásom talán picit enyhült...ami nem tudom, hogy jó vagy rossz hír e, hiszen pont hogy a túlstimulációs tüntetek ha ilyenkor erősödnek az szokott terhességet jelezni. De nem agyalok, ez nem biztos hogy így kéne legyen - lehetek terhes enélkül is, sőt az is vagyok. Az a kis 4 sejtes embrió már egy hete a pocimban van, remélem már jól beágyazódott és szépen fejlődik tovább a kis későn érkező pajtikkal együtt....
Holnap esküvőre megyünk. Na gondolhatjátok ez most mennyire hiányzik. Semennyire. Kiöltözni, amikor úgy nézek ki mint egy kismama (és sajnos nem azért mert akora a gyerek a hasamban). Meg egyébként is ez most fárasztó lesz. Azért persze úgy vagyok vele, hogy csak nem árt, hiszen már egy hete itt vannak a babák velem, mostmár elég erősek ahhoz, hogy ez ne legyen gond. Napközben pihenek majd sokat, és akkor este jól bírom - maximum nem táncikálok, csak üldögélek, meg vacsizok egy fincsit.
Már kevesebb mint egy hét, már csak 5 nap és megtudjuk az eredményt ------ annyira szeretnék végre örömmámorban távozni a BMC-ből, annyira jó lenne Zeke arcán azt látni, hogy mostaztán jóhírt fog közölni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése