Keresés ebben a blogban

2012. június 21., csütörtök

9 embrió:))))

Most telefonáltunk,és jó hír: mind megtermékenyültek,9 embriónk van. Dupla transzfer lesz,de nem szombat/hétfő,hanem holnap kell mennem 11-re,akkor visszakapok 1-et,és a terv szerint hétfőn kettőt! Kicsit a férjem aggódott amiatt,hogy holnapra szinte még semmi nem is látszik a fejlődésükön-de ez van,Kanyó doktornő a telefonban azt magyarázta hogy mindegy,hogy három vagy két napos...szóval holnap 11,és egy baba bekerül a pocimba.

Most a jóhírek után egy kis rossz: tegnap jobban lettem délután,amikor megláttam,hogy szegény kiskutyám hányt,majd fosott,majd hányt...szóval össze kellett szedni magam. Este elvitte a férjem dokihoz,ott volt uh,infúzió - este 11re értek haza. Utána meg kellett figyelni 2-ig,akkor beadni neki gyógyszert,szerencsére nem hányt többet. Hajnali fél4kor nyugtalan lett,felkeltem,ő rohangált fel-alá...gondoltam le kell vinnem. Le is mentünk,de lent lefeküdt a fűbe,és nem mozdult,ölbe kellett felhoznom! Szóval alig aludtunk,most vitte a férjem újra a dokihoz - nagyon jó lenne,ha jobban lenne.
Különösen azért nehéz a helyzet,mert úgy volt,hogy leküldjük balcsira a kutyust anyukámmal,mivel az én drágám elutazik a 7végén legénybúcsúra,és akkor jobb ha én pihenhetek. De így nem merem elküldeni!!!ugyanakkor pedig tudom,hogy a transzfer után pihennem kéne!szóval ötletem sincs,hogy most mi lesz.....olyan jó lenne,ha jót mondana a doki!!!!

Egyébként ma van a 4. házassági évfordulónk! Azt kívántam,hogy foganjon meg ma az a baba,akiből megszületik a kisbabánk 9hónap múlva - de jó lenne,ha ez beteljesülne. Szerettünk volna ma kis ünneplést,de szerintem ehelyett kutya-ápolás lesz. Négy éve egyáltalán nem azt terveztük,hogy ilyenkorra majd egy kutyusunk lesz,sokkal inkább két kisgyerekünk! Persze ezzel nem azt akarom mondani,hogy rossz hogy kutyánk van,hanem inkább azt,hogy jó lenne még két kis lurkó is mellé.... Milyen felhőtlenül boldogok voltunk akkor, egyszerűen tökéletes volt minden! Remélem hamarosan visszakapjuk azt az érzést,ami akkor volt bennünk,és az 5. évfordulónkat már egy,vagy esetleg két kisbabánkkal ünnepelhetjük majd,úgy,hogy ott lesz velünk egészségesen a mi drága kiskutyusunk is!

Köszönöm,hogy olyan sokan velem vagytok,és drukkoltok nekünk - ez csodás érzés!

8 megjegyzés:

  1. Kedves Eszter!

    Egyszer már írtam Neked a Sejtjeink dvd-vel kapcsolatban. Azóta is olvaslak és ismeretlenül is nagyon drukkolok Nektek!! Sokban hasonlít a helyzetünk :) Az első sikertelen lombik után mi is egy kutyussal vigasztaltuk magunkat :) És a második (szerencsére sikeres) lombik beültetésemkor nagyon beteg lett szegény imádott kutyusunk, én is az ápolása és infúzióra hurcolása közepette csináltam végig a második lombikot. Szívből kívánom, hogy a dolgok kimenetele is ugyanaz legyen most Nektek, mint akkor nekünk volt! A kutty meggyógyult szépen, a Kisfiam pedig 8 hónap múlva megszületett :)
    Most is nagyon egyszerre mennek a dolgaink, nekem hétfőn volt a punkcióm és szombaton lesz a transzferem :)
    Nagyon-nagyon drukkolok Neked!!!! Jobbulás a kutyinak!!!

    Zsuzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy, hogy itt vagy,és drukkolsz Nekünk! Nagyon jó, hogy leírtad ezt a történeted, olyan jó lenne, ha nálunk is ilyen szép befejezés lenne!!!!
      Drukkok a szombati transzferhez!Hány embrió lesz beültetve? Szuper hogy 5 naposak lesznek, azok nagyon jó erősek!
      Köszi mégegyszer,
      E.

      Törlés
    2. Köszi szépen! :) Nálunk 1 jó erős blasztó a cél :) Tesónak, 5 naposból és mivel viszonylag fiatal vagyok (31) :) csak egyet enged a dokim :) Egyet is értek vele, féltenek és ez jó :) A hasam még nem tökéletes a punkció óta, 23 petesejtet szívtak le hétfőn, emiatt külön örülök, hogy van most plusz 2 napom regenerálódni :)
      Végig követtem a felkészülésed most, egészen biztos vagyok benne, hogy sikerrel jártok, tényleg mindent megtettél, amit csak lehet!!! Hidd csak el, hogy most sikerülni fog!!:)

      Törlés
    3. Ja, még csak annyit, hogy a megtermékenyülési arányotok valami szuper! Ez is nagyon jó előjel!! Nálunk ezzel van mindig a bibi..most a 23-ból "csak" 8 embrió lett. Úgyhogy egy percig se keserítsen el a 9 petesejt, hisz látod, az 9 szuper embriót jelent :)

      Törlés
    4. Köszi a bíztatást!!! Remélem a nálatok a 8, nálunk a 9 meghozza majd az az egy (esetleg kettő) kis csodát, amit nnyira szeretnénk! Hajrá

      Törlés
  2. De szuper! Hajrá embriócskák! :)))
    A kutyusnak jobbulást kívánok, átérzem, hogy mennyire aggódtok nekem ugyan csincsilláim vannak (valamivel vigasztalódni kell, valakiről gondoskodni kell és sajnos kutyus nem jöhetett szóba...) de nagyon rossz mikor betegek!
    Szorítok nagyon!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!!!! Így van, nekünk legyen az kutya/cica/csincsilla a pótgyerekeink, szóval ilyenkor megy az aggódás értünk nagyon. De remélem hamarosan minden jóra fordul, köszi, hogy drukkolsz értünk.

      Törlés
  3. Szia Eszter,

    jaj szegény kutyus, remélem hamar rendbe jön. Nálunk cica van (pótgyerek) de ugyanúgy aggódunk érte ha baja van, mintha ember lenne.
    Szóval jobbulást, nektek és a babáknak pedig hajrá :)

    Nóra

    VálaszTörlés