Keresés ebben a blogban

2012. június 20., szerda

9 petesejt

Megvolt a punkció,9 petesejtem lett. Kicsit csalódott vagyok,hogy "csak" ennyi,hiszen jóval több hormont kaptam,mint legutóbb. Persze minden stimuláció más,de Kanyó doktornő mondta is,hogy sok kis tüsző volt,szóval lehet hogy ha várunk péntekig,akkor több is összejött volna. De azért nem akarok panaszkodni,hiszen a boldogsághoz 1 is elég!
A terv továbbra is a duplatranszfer,1db háromnapos,és 2 ötnapos beültetés. Jó lenne holnap azt a hírt kapni,hogy 9 szép embrió indult el!!!

Az altatás vagy a nagy hőség,vagy együtt a kettő nagyon megviselt most kivételesen. Mikor már mehettem a záróért rosszul lettem,és vissza kellett mennem ledőlni,nagyon leesett a vérnyomásom. Aztán picit jobb lett,de hazafelé a kocsiban brutál rosszullét jött rám megint: hányinger,szédülés,majdnem elájultam. Gyorsan hazajöttünk,és hidegvizes borogatás és bedőltem az ágyba. Most is itt fekszem,így megint mobilról írok. Aludtam pár órát,közben iszonyat szenvedtem,szédültem. A férjem,a kis ügyes, főzött nekem rántott husit,most ettem,és remélem talán jobban vagyok,és nem jön vissza ez a rémálom. Nem tudom az ivig miatt volt e,vagy meleg - de tényleg küzdős volt. Sajnos egyébként van egy kis vérzésem is,jó lenne ha abbamaradna az is. Szóval egyszerűen csak szeretném jobban érezni magam. Borzalmas volt ez a pár óra,kb megfogadtam,hogy nem kérek több altatást (de nem értem, eddig mindig jól voltam?!). Mondjuk remélem nem is kell többször,mivel most sikerülni fog!

Imádkozok,hogy szépen elinduljon mind a 9 embrió,drukkoljatok Ti is értünk kérlek!Holnap 9-kor telefonálok....bárcsak valóra válna az álmunk végre!

7 megjegyzés:

  1. Ismeretlenül is nagyon drukkolok!

    VálaszTörlés
  2. Szia Eszter,


    nagyon nagyon szorítók, remélem hamar jobban leszel vagy már vagy is.

    Nóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!!! Szerencsére sokkal jobban vagyok, igazából egy kis hasfájást leszámítva teljesen jól, ami azért normális ilyenkor.
      E.

      Törlés
  3. Szia,
    Gondoltam Rád ma nagyon. Kilenc sejtecske az nagyon szép. Drukkolok, hogy sok szép kis embriótok legyen.
    Nekem megjött az NK sejt eredményem, az alsó határon vagyok. 5 lett az értékem. Hát így már több ötletem nincsen. Megyek majd Zhez valamikor.
    Üdv, Lovely

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello!
      Hát akkor ezek szerint Nálad ez a probléma kizárva. Örülj neki, ez úgyis egy olyan megfoghatatlan dolog.....jobb, hogy nem kell ebbe még jobban belebonyolódnod!
      Köszi a drukkokat, remélem most sikerülni fog.
      Mik a tervek? Mikor mész Zekéhez?

      puszi.E

      Törlés