Keresés ebben a blogban

2012. június 5., kedd

Mindjárt indulok a BMC-be....

Mindjárt indulunk a kórházba.....nem mondom hogy csodásan aludtam, de azért kibírható volt. Remélem minden rendben lesz.

Tegnap délután nagyon összevesztünk a férjemmel. Úgy volt, hogy nem tud ma velem lenni, mert valami dolga van - én meg nagyon kiakadtam, hogy meg sem próbálja átteni, és hogy ez milyen dolog már, mert nekem borzalmas lenne egyedül lennem, egyedül felébredni a műtét után - mi van ha lene valami baj, vagy akármi?!? Egyszerűen nem vagyok elég erős ahhoz, hogy ezt egyedül csináljam végig! Persze nem adott nekem igazat, és ez még jobban bántott, úgy éreztem teljesen magamra maradtam ezzel az egész dologgal, és mondtam is neki, hogy akkor én nem csinálom tovább, abbahagyom ezt a lombikot. Végül több órás harc után, már amikor elmentem otthonról felhívott, és mondta, hogy megbeszélte azokkal akikkel ma kellett volna találkoznia, hogy lehet hogy nem is tud menni, vagy késik, mivel a felesége kórházban van. Ennyi, egy rövid telefon, és el is volt intézve. Utána mondta, hogy higyjem el, hogy nagyon is fontos neki ez, és én meg a legfontosabb, és ő is nagyon ki volt, hogy nem tud ott lenni, és ne haragudjak. Szóval megbeszéltük, és remélem hosszú időre ez volt az utolsó vitánk. Nagyon stresszes ez az időszak, és emiatt mindenkiben sok a feszültség - de remélem levezettük, és mostantól szeretetben és nyugalomban várjuk együtt, hogy sikerüljön, és harcolunk együtt érte.

Képzeljétek már ezer éve nem írtam róla, de pont tegnap este volt az utolsó nalíni jóga. Ezt akkor kezdtem, amikor kiderült, hogy az előző lombik nem sikerült - és azóta eltelt 11 hét, pont tegnap ért véget a tanfolyam. Szép keretet adott ennek a felkészülési időszaknak, nagyon jó volt, és nagyon jól esett mindig ez a kis kikapcsolódás. Remélem ez is hozzásegít majd a sikerhez!

Jaj lassan indulni kéne....még a kutyát is le kell adnunk Anyuékhoz, ők vigyáznak ma rá - mert ki tudja mikor végzünk. Szóval megyek........drukkoljatok!!!!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szorítok nektek!
    (Diadora vagyok a fórumról és a TNFalfás vv-en találkoztunk is :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi, aranyos vagy, és örülök, hogy itt is "találkozunk"!

      Törlés